Programma voor driver updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

nonno

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
Berichten
47
Bestaan er (gratis)programma's dewelke de drivers kunnen updaten ten gepaste tijde?
 
Beste,
Waarom zou je dat willen?
De gouden regel wat betreft drivers, als het werkt dan werkt het, dus afblijven.
 
Of gewoon bij Apparaatbeheer naar de nieuwste driver laten zoeken, kan per apparaat en dan doet Windows 10 of 7...of... het zelf...
Je kunt ook bij de fabrikant van jouw apparaat kijken of er iets nieuws is...

Je kunt ... daar de andere software voor gebruiken, maar dan heb je ook kans dat die weer info weg sluist.... naar buiten....
Dat is niet altijd transparant... waarom zouden ze het anders gratis aanbieden.....
Dus met het gemak van deze software zet je mogelijk een deur op een kier..... op je pc/laptop.
Dus het is een eigen keuze.

Info: https://www.security.nl/posting/478932/iobit+driver+booster+veilig+of+niet_

PS: Sinds ik een Windows pc heb, heb ik nog nooit een driver probleem gezien op de pc's die ik allemaal geïnstalleerd heb.
Deze programma's lijken vooral in te spelen op de onzekerheid van de gebruiker...
Hoeveel van deze onzekere mensen heeft nu een image van hun Windows systeem...
DAT is pas echt belangrijk om te hebben.... wel .... in mijn omgeving ken ik maar weinig mensen die dat hebben... en die het hebben... dat zijn die mensen waar ik ze geholpen heb of dat ik het voor hen gedaan heb. Zelfs mijn tante van bijna 70 toen ze met de pc begon... was overtuigd van het nut van een image...


Dus @nonno : Heb je een image van jouw systeem? (ook wel systeem kopie genoemd).
Neen .. dan is dat nu jouw 1e zorg...
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je dat willen?
Voor het krijgen van problemen? Hebben we weer wat te doen!

If it ain't broke, don't fix it
Mensen hebben altijd de drang dingen te verbeteren en hebben later altijd weer spijt als ze zaken verprutst hebben omdat ze de onnodige final touch moesten aanbrengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan