Epson Waste ink pad vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Voor mijn printer Epson photo XP 830 FVW heb ik een nieuwe waste ink pad nodig: [h=2]Epson Part 1587439 Porous Pad Assembly PX700WD-830FWD.[/h]Echter nergens te koop via google en ook niet via Epson! Pad is er zo uit met een schroef losdraaien dus geen vakman nodig. De absorptie pasds kunnen worden uitgespoeld maar dat eigenlijk geen doen en mogelijk functioneren ze dan ook minder denk ik. Heeft iemand een hint??
 
Ik zou ze gewoon uitspoelen, het levert je wellicht zwarte vingers op, maar een nieuwe printer lijkt me duurder
 
Spoelen gaat met warm water en is een kledderboel. Heb het gedaan maar daarna zitten adsorptie stukken niet meer goed vast en zijn gekrompen. Heb om te voorkomen dat ze eruit vallen op paar plekken scotch tape erover heen geplakt. Het slangetje dat in het flesje moet worden geschoven kan je zeer moeilijk controleren als je de boel weer monteert, dus mogelijk schuift het er alsnog uit? Maar goed het probleem is nu dat ondanks dat ik denk dat alles goed zit de computer het niet meer doet. Hij heeft ondersteboven gelegen maar verder is er niets geforceerd. Hij start op, de display werkt ook, maar als je een opdracht invoert krijg ik; Printerfout, zet apparaat uit en vervolgens weer aan. Zie documentatie voor meer informatie. Overigens staat er in de documentatie niet iets wat relevant is.
Wat kan er aan de hand zijn. Overigens is het absurd dat Epson niet een vervangende Waste ink pad levert aan de herverkopers. Een schroefje los en je wipt hem er zo uit. Alle andere zijn wel leverbaar. Wat kan er nog fout gegaan zijn ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan