• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoek in listbox met textbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandito

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2012
Berichten
199
Hoi Allen,

Ik heb een bestandje waarmee ik werknemers op kan zoeken.

In Find person kun je op alles zoeken wanneer er resultaten tevoorschijn komen.

Ik wil ook graag een advanced search toevoegen. Immers wanneer je de letter "A" invoerd om iedereen te vinden die in shift A zit komt er geen resultaat.

Nu is dit aardig gelukt (met de nodige hulp).
Wanneer er bij Advanced Search achter Shift een A wordt ingevoerd wordt iedereen weergegeven die in shift A zit.

Echter werkt Function en Area anders. Hier worden pas resultaten weergegeven wanneer heel het woord is afgetypt. Wanneer ik hier een "T" invoer veranderd er niets. Wanneer ik Tech I typ komen er wel resultaten.
Ik heb geprobeerd hier de code van Find Person te gebruiken maar dat werkt niet..

Daarnaast zou ik graag willen dat ik kan "vervolg" zoeken. Wanneer ik bijvoorbeeld achter "shift" een A zit zie ik iedereen van shift A. Wanneer ik dan achter function "Tech I" zet zou ik graag iedereen van shift A met function Tech I willen zien. Hoe dit te bewerkstelligen?

Bij voorbaat dank
 

Bijlagen

  • Test13feb.xlsm
    91,7 KB · Weergaven: 47
Misschien eerst jouw vorige vragen netjes afhandelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan