• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag uit forum plakken in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad Becude

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Berichten
2.075
Als ik tekst of een formule van het forum in Excel wil plakken krijg ik deze melding in Office 365
Ligt dit aan mijn instellingen?

Zie bijlage.
 

Bijlagen

  • plakken.jpg
    plakken.jpg
    32,3 KB · Weergaven: 96
Dag Ed,

Het aanpassen van de celeigenschappen kennen we zoals je weet al langer dan vandaag, en wijzigen van de opmaak haalt niets uit.
Op mijn oude laptop met office 2010 heb ik dit probleem niet, celeigenschappen op standaard.....dan plak ik test en formules zonder probleem.
 
Oké Ed,

Ik heb het al gevonden, wel een beetje omslachtig.

Kopieer de tekst of formule, plakken speciaal.... je krijgt nu de keuze HTML , Unicode tekst of Tekst: en kies voor Tekst.
Als je tekst plakt hoef je niets meer te doen, bij een formule moet je de celeigenschappen terug op standaard zetten.

Maar misschien is dit ergens aan te passen, zodat je deze exercitie niet steeds op nieuw moet uitvoeren als je van een forum formules wilt kopiëren.
 
Dit fenomeen doet zich alléén voor hier op het Helpmij forum.
 
Ik kan het niet reproduceren, maar wat gebeurt er als je de gegevens in de 'formule balk' plakt?
 
Ja........VenA, daar heb je wat, als je eerst de cel waar de formule moet komen selecteert en dan in de formule balk plakt komt hij in de geselecteerde cel te staan.
Idem voor tekst, maar dan moet je weer de celeigenschappen aanpassen.

Maar het blijft vreemd dat dit alléén maar op dit forum gebeurd. En als je het weet is er wel mee te leven.
En alléén met Office 365 met Windows 10, en niet met Office 2010 met Windows 7
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan