Apple ID op iPhone

Status
Niet open voor verdere reacties.

knoet

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Berichten
127
Beste,

Sinds enkele dagen krijg ik volgende melding op mijn iPhone (5):

Verificatie van Apple ID
Geef het wachtwoord op voor 'mailadres' in instellingen
Niet nu -- Instellingen

en

Log in ij iCloud
Voer het wachtwoord in voor de Apple ID 'mailadres'
Annuleer -- OK

Ik ben inderdaad blijkbaar niet aangemeld, maar als ik me wil aanmelden aanvaard mijn toestel het niet.
Terwijl gebruikersnaam en wachtwoord wel correct zijn.

Heb toestel al meerdere keren herstart, maar steeds hetzelfde probleem.

Wil ook niet de standaardinstellingen instellen, want wil mijn foto's niet kwijt geraken.

Kan iemand me hierbij helpen aub?

Alvast bedankt!
 
Kun je je account wél inzien via de website van Apple?
 
Beste,

Inloggen op iCloud op pc lukt. Echter heeft het al meer dan een maand niet gesynchroniseerd. (opslagruimte te vol)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er een reden dat je de QUOTE knop gebruikt, en niet de knop <Reageer op bericht>? Want ik zie 'm zo snel niet :). iCloud is wat anders dan je account pagina op de Apple website. Dat doe je namelijk hier. Als je iCloud te vol is, valt er uiteraard niks te synchroniseren, want dan past de data niet. Je zou de iCloud synchronisatie dan beter uit kunnen zetten, en eerst gaan opschonen. Door bijvoorbeeld via iTunes een backup te maken op de computer, en eventueel met Verkenner je foto's naar de pc over te halen. Dan kun je daarna je iCloud bestanden wellicht opschonen.
 
Beste OctaFish,

De foto's zijn inderdaad het belangrijkste.
Echter als ik ze via verkenner wil overzetten, zijn de foto's niet bruikbaar: De onderste helft is bij elke foto grijs :(

Suggesties? (Buiten alles via mail doorsturen)
 
Echter heeft het al meer dan een maand niet gesynchroniseerd. (opslagruimte te vol)
Normaliter als jouw opslagruimte bij iCloud 'bijna' vol is dan krijgt je een e-mailbericht van het iCloud team.
Hieronder een voorbeeld:
Beste xxxxxxx,
Je iCloud-opslag is bijna vol. Je hebt nog 88,6 MB over van 5 GB aan totale opslagruimte.
Upgrade naar 50 GB voor € 0,99 per maand
Je iCloud-opslagruimte wordt gebruikt voor iCloud Foto's, iCloud Mail en om de belangrijkste dingen op je iPhone, iPad en iPod touch veilig te bewaren en beschikbaar te hebben, zelfs als je je apparaat kwijtraakt. Ook iCloud Drive en apps zoals Keynote, Pages en Numbers, gebruiken iCloud-opslagruimte om je bestanden overal actueel te houden.
Om iCloud te blijven gebruiken en reservekopieën te kunnen blijven maken van je foto's, documenten, contacten, e-mail en meer, moet je je iCloud-opslagabonnement upgraden of minder opslagruimte gaan gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Het iCloud-team

Dat is zeer spijtig dat je heb genegeerd :confused:
Want je moet snel actie ondernemen.

In bovenstaande e-mailbericht kunt je dan op je iCloud-opslagabonnement upgraden klikken en dat brengt je naar jouw iCLoud instellingen op jouw pc.

Wat de gevolgen zijn van het negeren van het e-mailbericht van het iCloud team, dat weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg dit bericht al meer dan een half jaar... onzin dat ik moet reageren.... ik moet alleen mijn foto's opruimen anders past het niet op mijn mobiel en ook niet meer in op mijn iCloud, maar tot 5GB blijft het gratis whatever ik doe.... Lijkt me ook evident zolang ik niks bestel.
We moeten geen spoken gaan zien....
 
Zie je dan spoken?
Mijn r3actie is voor TS, en niet voor jou :evil:
 
Beste,

Kan iemand me zeggen hoe ik dan mijn apple-account terug kan linken aan mijn gsm?

Bedankt
 
Wellicht biedt deze link een oplossing.

Lees ook de verwijzingen in het hoofdstuk "Als u geen toegang hebt tot uw apparaten" door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan