Instelling beeldscherm Laptop bij win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mense

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2019
Berichten
1
Hallo,

Ik heb een probleem waar ik niet uitkom en Microsoft ook niet, wellicht is hier iemand op het forum die mij verder kan helpen.

Mijn laptop heb ik ingesteld op beeldscherm grootte 125% (dit zijn de aanbevolen instellingen) ivm 15 inch deze instelling vind ik persoonlijk ook het fijnst. Sinds mijn laptop opnieuw geïnstalleerd is met de nieuwste versie 1809 van win 10 heb ik het probleem dat mijn Excel bestanden smaller geprint worden dan normaal 1,5cm smaller om precies te zijn de hoogte is gewoon gelijk. Toen ik daar achterkwam heb ik alles nagelopen de driver van de printer en Excel ik heb het ook vergeleken met mijn Desktop computer, collega's laptop en alles staat gelijk kwa instellingen. Na een tijdje proberen en uitzoeken kwam ik er achter dat als ik de beeldscherm instelling op 100% zette dat het printen van de Excel bestanden weer goed waren zoals het was en gelijk aan mijn Desktop. Het probleem is dat ik mijn beeldscherm instelling niet op 125% kan zetten en dat is zeer vervelend.

Is er iemand op dit forum die bekend is met dit soort problemen?

Vriendelijke groet,

Mense
 
@Mense

Welkom op ons forum,

Handig zou zijn als je de noodzakelijke info (merk/type) van de laptop geeft die wellicht kan helpen bij de oplossing van je vraag.

Succes verder op ons forum.
 
Laatst bewerkt:
Klopt alleen de preview niet, of komen de printjes ook daadwerkelijk er verkeerd uit.

Marge-instellingen in excel al nagekeken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan