Aanbevolen Hosting voor webdesigner

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvvop1

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2011
Berichten
7
Hallo,
Ik vroeg me af of iemand mij een hostingbedrijf kan aanbevelen. Ik ben sinds kort begonnen als webdesigner en heb nu een pakketje lopen bij Siteground.com. Nu krijg ik echter al wat meer klanten en ben ik benieuwd of ik ergens beter uit ben? Iemand hier ervaring mee en mij wat advies zou willen geven?

Alvast bedankt,
Tim
 
Ikzelf zit bij Reviced, en dat bevalt mij goed. Ikzelf heb daar een VPS-server lopen, en wat kennissen van mij hebben daar normaal hostingpakket (cloudhosting genoemd).
Ook hebben ze reseller-mogelijkheden als je zelf hosting wilt verkopen.

Benader hun eens.
 
Laatst bewerkt:
e-dot.nl
combell.com

Blijf weg van 1euro hosting , kwaliteit heeft zijn prijs en als je één uur zit te rotzooien dan heb je meestal al de prijs betaald .
Denk ook aan virtuele machine die je laat installeren.

Heb je veel site's kies je voor vm
Heb je weinig site's blijf je op een hosting.

(als je overgaat naar een vm maak dan dat je alles op voorhand klaar zet)(zet er een eigen domein op met subdomeinen van elke site )
Bij een overgang maak je best dat elke site naar behoren werkt op de nieuwe locatie voor je de real domeinen overplaatst en denk niet dat je het in één nacht doet.

Het is vooral belangerijk dat je niet uitglijd en op je buik gaat bvb door een goedkope hosting waar de bandbreedte op is en dan stopt met werken bvb.
Of dat je iets onvoorbereid aanpakt fouten op internet kunnen je naam beschamen dus werk je met nickname.
 
Blijf weg van 1euro hosting
Je bedoelt denk ik de providers die blijvend goedkoop zijn.
Er zijn best wel veel providers die het eerste halve/hele jaar een lage prijs hanteren en daarna hun normale prijs, daar is niets mis mee.

Ik vroeg me af of iemand mij een hostingbedrijf kan aanbevelen.
Dit blijft altijd een persoonlijke ervaring, net als bij andere producten.
Als 9 mensen een goede ervaring hebben en je spreekt net die ene met een minder goede ervaring, is het dan een slechte provider?
Met andere woorden, ik denk dat je met de antwoorden niet veel kan.

Lees even dit artikel over shared hosting, VPS en een dedicated server. Het maakt niet uit of je meerdere websites of domeinen hebt, je kan ze alle drie gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan