Mappen muziek uploaden in Google Play Music

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Goedemorgen, ik heb een aantal mappen op mijn pc staan die op die manier als afspeellijst in Google Play Music wil.
Als ik echter zo'n map upload maakt GPM er zelf allemaal albums van i.p.v. dat het in één map staat. Kan ik dit veranderen?
 
Dit heb ik al gelezen, hier kan ik het antwoord niet vinden. Ik wil gewoon map per map uploaden en van elke map een afspeellijst maken.
 
Hartelijk dank maar ook hier vind ik niet hoe je gewoon de mappen die je upload terug vindt in GPM. GPM maakt er zelf allemaal verschillende albums van.
 
Ja dat weet ik maar hij zet de mappen niet zo neer. Het wordt allemaal onderverdeeld in losse albums met één of meerdere nummers per album. Dus ik moet het dan vanuit die albums weer opnieuw gaan sorteren en afspeellijsten maken. Terwijl de mappen al correct gesorteerd op mijn pc staan. Ik upload bijvoorbeeld 5 mapjes met muziek en dan staan er meer dan 20 albums met daarin alle nummers uit die vijf mappen door elkaar.
 
Ik krijg een mail met de vraag of het probleem opgelost is maar ik denk dat er geen oplossing is. Dan kan ik de vraag ook niet op opgelost zetten.
 
Hallo. Ik heb even een screenshot gemaakt. Bij mij is het wel gelukt.

roy orbison.JPG
 
Hoi, ik weet niet precies wat ik aan je screenshot moet zien. Ik heb een map geüpload met 15 submappen, allemaal liedjes van Robert Long. Vervolgens zet GPM sommige nummers in aparte mappen en andere nummers in een map genaamd Unknown Album/Unknown Artist. Zie foto. Als ik dan alle liedjes van Robert Long in één map wil zetten moet ik die gaan zoeken in alle nummers (381) die in die map staan. Want er staan al eerder geüploade nummers in die map. Dat gaat wel met de zoekfunctie maar dat werkt alleen als de naam van de liedjes correct is. In jouw links kan ik het antwoord echt niet vinden. Als je daar een screenshot van hebt dan graag.
 

Bijlagen

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    36,9 KB · Weergaven: 38
Ik heb alleen de opties in de bijlage. Onder "ALBUMS" vind ik nog steeds de losse cd's, niet een map met laatst geüploade nummers.
 

Bijlagen

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    11,3 KB · Weergaven: 27
Nope helaas. Het enige wat er staat over "mappen" is uit welke mappen op je pc er iets geüpload moet worden. Niks over mappen in GPM zelf.
 
Thx, maar ik denk dat het gewoon niet mogelijk is wat ik wil. Ook via deze link kan ik het niet vinden.
 
Maar kun je dan niet uitleggen hoe jij ervoor zorgt dat GPM de mappen upload zoals je aanbiedt vanaf je computer? In al je links vind ik het antwoord niet.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan