Back-up WhatsApp terugzetten in nieuwe telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie123321

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2016
Berichten
101
Ik heb een oude telefoon die gevallen is en waarbij zowel het glas als hetgeen het beeld geeft is uitgevallen.
Rest van de telefoon deed het nog, dus een back-up gemaakt op mijn laptop.

Ik loop vast met de back-up van WhatsApp terugzetten. Hij staat niet op Google Drive, maar fysiek op de telefoon en nu dus op mijn laptop.
Ik echt allerlei pogingen gedaan om de back-up over te zetten naar nieuwe telefoon. Ik heb alle back-ups verplaatst naar nieuwe telefoon (in de juiste directory) en toch lukt het niet om een back-up terug te zetten.

Ik heb ook al op de website van WhatsApp alle FAQ's doorgelezen, maar dat wil dus ook niet.

Het gaat me alleen maar om de chats die ik terug wil zetten. Als het meer is dan dat, dan is het ook fijn.

Ik hoop dat iemand meer weet. De oude is een 5 jaar oude Samsung Galaxy S5 en de nieuwe is een Samsung Galaxy A6 (model 2018).

Ik hoop echt dat iemand iets weet. Alvast bedankt! :)
 
Laatst bewerkt:
To restore a less recent local backup
1- Download a file manager app.
2- In the file manager app, navigate to sdcard/WhatsApp/Databases . ...
3- Rename the backup file you want to restore from msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 to msgstore.db.crypt12 . ...
4- Uninstall and reinstall WhatsApp.
5- Tap RESTORE when prompted.

https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjokba5_srgAhUOLewKHV30DJ8QjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.recovery-android.com%2Fretrieve-whatsapp-from-android.html&psig=AOvVaw0jqENHRuRfukqD9OCtl-nV&ust=1550775335125951

Excuus, voor de taal, ik ben niet goed in omzetten ervan, Translate laat soms te wensen over, vandaar het origineel ..
Ik heb gezocht op het volgende: How to recover a whatsapp backup

Veel succes !
 
Bedankt voor je reactie. Engels is geen probleem. Ik heb iets verkeerd gedaan en dat is de database pakken van actieve databases en niet vanuit de back-up map (ik bedoel van de kopie in Windows verkenner)

De vraag word nu dus anders: hoe krijg ik WhatsApp aan de praat met een gewone actuele database?
 
Laatst bewerkt:
Probleem kan niet opgelost worden, ook niet door professional. Ik laat nu constant een back-up naar Google Drive gaan, dan kan ik WhatsApp in alle gevallen goed terugzetten. Ik heb enkele contacten gevraagd om de gesprekken de exporteren en die heb ik nu ook, inclusief foto's en video's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan