chrome cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Ben al enkele tijd naar het probleem aan het Googelen...zonder gewenst resultaat.
Ik tracht in Chrome diverse cookies te behouden na het gebruik van "geschiedenis wissen"
Het betreft een cookie van een bank die steeds verdwijnt na het wissen en waardoor ik steeds opnieuw gegevens moet invullen.
Heb het stappenplan van bijlage al enkele keren uitgevoerd maar waarschijnlijk "foutief".
Kunnen jullie helpen en mij bevestigen of het wel of niet mogelijk is.Cookie 1..jpg
 
Geschiedenis wissen en cookies verwijderen zijn twee verschillende zaken. Denk dat je in Chrome gewoon toestaan moet gebruiken en dan met CCleaner moet wissen als je dat wilt. Echter in CCleaner onder > Opties staat > Cookies en daar schuif je de te behouden cookies van links naar rechts. Dat moet je natuurlijk direct doen als je de betreffende sites bezocht hebt en de cookies daar staan. Natuurlijk niet eerst Cookies verwijderen kiezen, want dan staat daar niets meer. Eenmaal aan de rechterzijde blijven die cookies behouden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt op deze wijze lijk het wel te lukken.
Maar waarom kan je in content (instellingen Chrome) wel site(s) toevoegen die niet mogen worden verwijderd ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan