Outlook 2016 problemen met exporteren naar CSV van adrersboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdenHaring

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Berichten
68
Sinds ik een Office 365 pakket heb aangeschaft, heb ik ingrijpende problemen met Outlook 2016. Herinstalleren (2x) lost soms tijdelijk iets op. Mijn adresboek is bijvoorbeeld niet veilig te stellen door een export naar een CSV-bestand. Dat zou moeten via de Wizard (geavanceerd) Exporteren maar als ik de map Contactpersonen (alleen deze computer) aangeef om uit te exporteren, loopt het gevraagde systeem oneindig door of blokkeert het zelfs, waardoor ik de hele laptop opnieuw moet opstarten. Vorig jaar heb ik een nieuwe computer gekocht omdat 'deskundigen' dachten dat het een hardware probleem was. Ik heb wel oude Outlook mailbestanden naar de nieuwe laptop overgezet. Iemand een tip?
 
Binnen gekomen bij beheer:
Mijn vraag is helemaal niet opgelost. De tip betreft niet mijn gemelde probleem, Ik kan (ergens om) niet antwoorden op het antwoord.
Jammer.
 
Toch vreemd dat alles vastloopt en opnieuw moet opstarten. Snap dat niet eigenlijk. Zou niet moeten kunnen lijkt mij. Soms lost tijdelijk iets op. ? Deskundigen, wie zijn dat dan.? Ik snap het even niet helemaal
 
Laatst bewerkt:
Outlook slaat geen CONCEPTEN en VERZONDEN ITEMS op

Ik kon van mijn adresboek aanvankelijk geen PST noch CSV excel bestand maken, maar ineens weer wel, nadat ik enkele oude Outlook-adresbestanden heb verwijderd. Helaas, nog steeds zie ik geen CONCEPTEN en geen VERZONDEN ITEMS. Ik zie in die map alleen mails van voor 12 december, toen mijn problemen (opnieuw) begonnen.
Outlook slaat gewoon mijn concepten niet op (zegt wel dat ze worden opgeslagen). Ik heb op aanraden van de Helpdesk van de MediaMarkt (net nieuwe laptop namelijk) in januari jl opnieuw Office 365 geïnstalleerd maar daarop raakte ik meteen al mijn bestanden van na december kwijt. Dat wil ik niet opnieuw proberen. Ik heb deze problemen sinds ik Office 365 heb aangeschaft. Hardwarematig kan er niks fout zijn (van ellende nieuwe laptop gekocht, weetjewel). Op de oude maakte Outlook CSV-bestanden met %tekens er in: onbruikbaar. Ben vrij wanhopig. Ik gebruik Avast Premium als virisscanner en die vindt niks.
 
Office 365 opnieuw installeren verwijdert ook belangrijke archiefmappen

Office 365 opnieuw installeren verwijdert ook belangrijke archiefmappen. Dat is dan toch geen oplossing?
 
Een erg vervelende zaak. Ik ken Office 365 niet, maar vraag me ook af met welke 'deskundigen' we te maken hebben. Als je dan 365 op een nieuwe laptop zet, kan dat dan met dezelfde sleutel?
Ik heb wel oude Outlook mailbestanden naar de nieuwe laptop overgezet.
Is dat wel op de juiste wijze en functie gebeurd?
Voor contactpersonen, archiefmappen e.d. zou toch een Wizard moeten zijn of instructies dat dit handmatig kan.

Ik dacht dat Office 365 toch ook diagnose tools had. Als dat een betaald programma is, hebben ze dan geen Helpdesk?
Kijk eens even naar deze.
 
Laatst bewerkt:
Outlook slaat geen CONCEPTEN en VERZONDEN ITEMS op

Ik zoek naar een verklaring voor het geheel wegvallen van de map Verzonden Items en van Concepten. Geen van de door jullie aangeboden links verwijst naar mijn specifieke probleem. Herinstalleren zonder een back up van mijn huidige mappen heeft geen zin.
 
Specifiek probleem?
Kijk dan nog eens even naar jouw openingspost. Dat is een heel ander verhaal dan waar je in post 10 mee komt. Als mensen een verklaring hadden of een oplossing kwamen ze er wel mee.

Lijkt mij duidelijk dat Office 365/Outlook 2016 corrupt is. Ook deugt het systeem/werkwijze van Office 365/Outlook 2016 en ook niet van de Helpdesk als dat een betaald programma is. Een klant zou in dit geval hulp moeten krijgen. Ook zou de klant de locatie van archiefmappen moeten weten, dan kan deze nog proberen deze op de klassieke manier veilig te stellen.

Nogmaals een zeer vervelende zaak maar ik heb geen Office 365/Outlook 2016 en kan dan niets opzoeken, locaties, werkwijze etc. Maar er zijn mensen die er wel mee werken maar die kunnen ook niet toveren.
 
Laatst bewerkt:
Plotseling ontdek ik met Ctr 6 verborgen mappen waaronder eentje met 274 PROBLEMEN zoals onderstaande. Wat kan ik hiermee? Met dank voor hulp van Peter

18:15:41 Versie van synchronisatieproces 16.0.11328.20068
18:15:41 Synchroniseren van postvak info@peterdenharing.nl...
18:15:41 Lokale wijzigingen in de map Concepten synchroniseren
18:16:02 Fout bij het synchroniseren van de map
18:16:02 [800CCC0E-0-0-430]
18:16:02 Geannuleerd
 
Alles is ingewikkeld geweest. Vraagje...... in vraag 1 schrijf je dit: deskundigen....en dachten..... Wie zijn dat dan geweest. Je koopt toch geen nieuwe laptop omdat je mail niet werkte zoals het moest zijn.

Kennelijk is dit het probleem..... of geweest.....

Outlook afsluiten. het *.ost bestand verwijderen dat gekoppeld is aan de account. Outlook herstatren en opnieuw laten synchroniseren.
Het ost bestand is slechts een lokale kopie van alles wat op de mailserver staat. Locatie in verborgen map:
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook\
Daarna ook eventueel de 'root' en de juiste mappen instellen:
http://www.msoutlook.info/question/736
 
Uitleg aan digibeet?

Hallo hooggewaardeerde vriend,

Ik snap helemaal niet wat je bedoeld, ik ben nogal digibeet. Hoe kan ik iets (.0st bestand) verwijderen als Outlook is afgesloten? Moet ik hier zoeken: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook\?
Hoe kan ik synchroniseren op gang krijgen?
Wat is de root instellen? Sorry voor mijn moeite met jouw jargon.
Dank van Peter


Outlook afsluiten. het *.ost bestand verwijderen dat gekoppeld is aan de account. Outlook herstatren en opnieuw laten synchroniseren.
Het ost bestand is slechts een lokale kopie van alles wat op de mailserver staat. Locatie in verborgen map:
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook\
Daarna ook eventueel de 'root' en de juiste mappen instellen:
http://www.msoutlook.info/question/736
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan