Instagram op pc: tekst toevoegen bij foto lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
719
Ik gebruik Instagram op mijn pc W10, Chrome. Foto's uploaden gebeurde altijd probleemloos via F12 en F5 waarna je het quasi-smartphoneschermpje voor je hebt. Bovenaan staan dan (na het uploaden van de foto) 3 items die je kunt bewerken: Tekst toevoegen, Locatie toevoegen, en taggen.
Sinds een paar dagen is het belangrijkste: de tekst toevoegen balk, ineens helemaal verdwenen. Aan de rechterkant van die tekst-toevoegbalk staat normaal een thumbnailtje van de geuploade foto, dat thumbnailtje is nu nog half zichtbaar ipv helemaal. Ligt dat aan mij?? (Heb ik bv per abuis door een verkeerd uitgepakte muisklik iets veranderd in de elements-code van F12?). Die codes zijn voor mij sowieso totale abacadabra, dus daar blijf ik in principe van af. maar een muis kan wel eens uitschieten ;) De codes blijven gewoon zichtbaar open staan naast het Insta scherm. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die Insta via de pc gebruikt, maar ik zie nergens signalen dat meer mensen er last van hebben... Als ik zelf iets verrommeld heb in de codes, dan heb ik even nauwkeurige handleiding nodig om daar weer uit te komen....

Update: Inmiddels vanzelf opgelost. Een tijdelijke storing ergens die een dikke week geduurd heeft. Geen idee waar de oorzaak gezeten heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan