nieuw systeem via de site bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reviews kun je voor een habbekrats online kopen, was eergisteren nog op tv bij Radar ofzo.....dat zegt dus helemaal niks.

Ik heb een aantal systemen eens bekeken en het valt mij op dat de meeste, zoals als voorbeeld gebruikt, zijn opgebouwd uit de goedkoopste van de goedkoopste componenten,
nog afgezien van het feit dat ik mijn twijfels heb of deze systemen de prestaties kunnen leveren die nodig zijn voor het doel waarvoor ze geadverteerd worden..d.w.z. vlot en prettig om mee te werken.
Ik zou zelf bijv. geen video gaan renderen met een Core i5 maar daarvoor een Core i7 nemen...een daarbij is ook 8 Gb geheugen aan de krappe kant.
Overigens heb ik nergens gezien dat er een besturingssysteem op het systeem wordt geleverd maar wellicht heb ik dat in de gauwigheid gemist.
Mocht dat inderdaad niet het geval zijn moet je nog € 25 extra rekening voor een digitale licentie voor Win 10 die je online kunt kopen.

Je zou zelf eens iets op papier moeten zetten en dan eenzelfde systeem op die website maken en de prijs vergelijken...
Uiteraard moet het wel binnen je budget vallen.
 
Beetje opvallend: na maanden geen reviews, ineens 4 in 1 maand...
Tussen de voorgaande reviews zitten ook periodes van meer dan een maand....:rolleyes:
 
ik gebruik mij de pc alleen voor mulitmedia zoals muziek luisteren torrents douwloaden interneten en mailen
 
In dat geval heb je helemaal geen game-pc o.i.d. nodig....gewoon een eenvoudig systeempje met een Core i3 of een Ryzen 3cpu met 8 Gb geheugen en een SSD of HDD...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan