Heel veel Skype bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

UUstudent

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2018
Berichten
53
Hallo allemaal!

Ik heb last van het probleem dat mijn schijf telkens op 100% staat. Nu kwam ik via een website op de tip om te kijken naar skype.
Nu heb ik even gezocht en het blijkt dat ik mega veel Skype bestanden op mijn computer heb (zie screenshot)

Weet iemand wat aan de hand is met skype en hoe ik het goed van verwijderen?
Verder heb ik ook de proefversie van Avast security gedownload die bezig is met het opschonen van mijn computer.

Als iemand nog tips heeft zijn ze welkom!

Groetjes!
 

Bijlagen

  • Skype.png
    Skype.png
    195,9 KB · Weergaven: 51
Dat megaveel lijkt erg mee te vallen als ik naar dat plaatje kijk.
Daarnaast zijn het erg kleine bestandjes die kennelijk op runtime nodig zijn voor het gebruik van Skype.
Als je schijf telkens 100% van z'n ruimte heeft gebruikt ligt dat niet aan die bestandjes.

Klik eens met rechts op je C: schijf en kies dan Eigenschappen en vervolgens Schijfopruiming.
Kilik in het volgende schermpje dan op Systeembestanden opschonen en vink alles aan.
Daar zal hij een tijd mee bezig zijn maar is een eerste stap in goede opruiming.

Tik ook eens het volgende in de adresbalk van de Verkenner:
%temp%
En druk dan op Enter.
Dit brengt je naar de map met tijdelijke bestanden.
Deze mag helemaal leeg.
Bestanden waarvan wordt aangegeven dat ze in gebruik zijn kan je daar bij overslaan.

Gebruik ook CCleaner eens:
https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner
 
Laatst bewerkt:
Gebruik CCleaner freeware zoals is aangegeven. Loop wel even de instellingen onder Cleaner na. Kijk ook even onder de overige items (links in het openingsscherm) als je het programma niet kent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan