Chrome zet downloads tussen aanhalingstekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roshan

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2018
Berichten
30
Beste allen,

vanaf gisteren is het zo dat als ik een bestand wil downloaden, dat Chrome er automatisch aanhalingstekens omheen zet.

stel ik wil een bestand downloaden, bijvoorbeeld test.xlsx, dan maakt chrome er 'test.xlsx' van met als gevolg dat ik deze niet direct kan openen omdat windows denkt dat het bestandstype .xlsx' (dus met een ') is...

Hoe kan ik dit voorkomen? Het begint namelijk vervelend te worden...

Alvast bedankt!
 
Waar vandaan download je zo'n bestand?
 
Is die export vanuit een eigen rapportage van Dynamics of wordt dat door een extern tool gedaan?
Is dat vanuit Dynamics Navision of AX?
En waar wordt die export dan geplaatst dat je dat bestand met Chrome moet downloaden?
 
Als ik dat lees op internet ligt dat aan de webpagina. Met de zoekmachine Everything kun je binnen een seconde de aanhalingstekens verwijderen en dan denk ik, is het bestand normaal te openen.
 
de export wordt gemaakt vanuit CRM, zonder tussenkomst van een tool, vanuit Navison. De export wordt geplaatst in mijn downloads map (C/users/Roshan/downloads)

Ik schijn ("gelukkig") niet de enige te zijn met het probleem.. maar het zijn maar een paar personen die dit probleem hebben (ca. 5), de overige mensen hebben dit probleem niet :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan