Win 10 update,wordt andere software overschreven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
300
Dat een W10 upgrade van 1511 naar 1803 met verlies van programma's gaat. Ik noem een Pinnacle Studio, een Audacity, en nog wat Office en andere toepassingen.

Hoe zit dat precies? Persoonlijke files zullen niet worden gewist of worden overschreven. Maar hoe gaat dat met programma's en toepassingen...?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die zouden ook geïnstalleerd moeten blijven. Mogelijk moet je ze wel updaten.
 
Dus jij zegt dat programma's gewoon blijven werken na die update/grade? Ik dacht dat de boel werd overschreven en dat je de programma's opnieuw moet installeren...
 
Lupus,
Bij een update worden geen progamma's en bestanden overschreven.
Maar zoals altijd,de gouden regel zorg voor een backup van uw gegevens.
 
Dus jij zegt dat programma's gewoon blijven werken na die update/grade? Ik dacht dat de boel werd overschreven en dat je de programma's opnieuw moet installeren...
Dat is enkel bij her-installeren en een schone start.
 
Update: de Upgrade naar 1803 is soepel verlopen en er alle programma's werken nog gewoon. Dus dat is goed nieuws.

Minder goed is dat ik uren heb lopen zoeken naar mijn eigen post omdat "De Autoriteiten" menen dat ze de titel moesten aanpassen zonder mijn toestemming.
 
Laatst aangepast door Mik Zjegger : 4 maart 2019 om 16:50 Reden: Vraag duidelijker gemaakt.
Zal wel een titel geweest zijn die niet past binnen de archieffunctie van Helpmij.nl
Andere deelnemers met een soortgelijke vraag kunnen dan met zoektermen doorverwezen worden naar deze topic.
 
@Lupus
Als een titel wordt aangepast blijft je vraag gewoon staan in dezelfde sectie met jouw naam erbij, dat je uren hebt lopen zoeken was dus niet nodig geweest.
Een moderator heeft geen toestemming nodig om een titel te veranderen.
"Er wordt gefluisterd", zoals je titel was, zegt niets over het onderwerp.
Succes verder.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan