Rechtsklikken op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ashampoo_Snap_2019.03.07_22h36m59s_001_.jpg
Update win terug uitgevoerd maar ook daar toch nog iets mis...zie laatste regel aub...
 
Vandaar mijn opmerking in #19.
Zor er ook voor dat je virus scanner up-to-date is en laat deze eens goed scannen.
 
Restore New Folder Option.reg
Ook dit nog geprobeerd...ook niet de oplossing ! oef...
 
#19 ook uitgevoerd en dan win update toch volledig kunnen uitvoeren !
Maar de rest wil maar niet werken... :-(
 
Hallo, nog wat opzoekingswerk gedaan ...op bepaalde momenten krijg ik de melding dat Windows explorer niet reageert ...dit zou blijkbaar te maken kunnen hebben met Shell extensies ?
Daar weet ik eigenlijk niet zoveel van. Via Shellexview heb ik alle niet Microsoft al eens op" uit" gezet maar ook dat hielp niet...vraag mag ik alles eigenlijk selecteren ...dus ook Microsoft en op "uit" zetten?
 
Dus > Nieuw staat er wel maar is leeg of er gebeurd niets. Doe eens een schijfcontrole en sfc /scannow en anders safe mode of nieuw useraccount (Gast) aanmaken. Kijken wat die dan doet.
 
@Senso : Alles uitgevoerd zoals gevraagd maar geen resultaat...
Als ik een nieuw account aanmaak en dan inlog lukt het wél !!! en nu???
 
Senso, in eerste instantie het corrupt profile trachten te herstellen.
Als ik echter in het register -de Profilelist open bij mijn profile State en RefCount bekijk zouden die waarden op 0 moeten gezet worden maar...die staan op 0...dus lijkt dat in orde of niet soms?
 
Ik heb geen ideeën meer. Systeemherstel werkte niet en het is duidelijk dat je geen Systeemkopie hebt toen alles nog goed werkte. In dit geval is weer eens goed duidelijk dat een systeemkopie je een hoop ellende en tijd kan besparen.
 
Senso, ik zoek nog wel wat verder . Toch bedankt voor het meedenken !
 
Hallo, al een en ander opgezocht maar raak er nog niet aan uit...is wel vervelend !
Iemand die mij toch nog op weg kan helpen aub?
 
Ik zal het wel niet begrijpen. Jij schrijft:
Als ik een nieuw account aanmaak en dan inlog lukt het wél !!! en nu???
Zie ik het dan verkeerd dat je te maken hebt met een corrupt (user)account.

Jij maakt een nieuw account aan en werkt daarmee verder. Wat is dan het probleem? Niet alles is op te lossen. Er zijn zo vaak topics dan mensen opnieuw moeten installeren. Weet niet of je uitsluitend Nederlandse zoektermen gebruikt, probeer het dan met Engelse, dan is het bereik groter.
 
Is wel een tijdelijk account met niet alle modaliteiten van het eigen account ...misschien moet ik dan de gegevens wel kunnen overzetten en ook de aard van het account terug aanpassen?
Als dit lukt kan ik het oude corrupte account verwijderen...
 
N.a.v. bericht TS.

Ik heb het zelf niet in orde gekregen en heb noodgedwongen de pc bij een hersteller gebracht. Hij kreeg het ook niet voor mekaar en heeft dus mijn nieuw aangemaakt account gebruikt en de oude zaken daar over gezet. Ik had die laatste stap misschien ook kunnen uitvoeren met de hulp van iemand van het forum?
 
Uiteindelijk en het belangrijkste is, dat het gelukt is.
Ik had die laatste stap misschien ook kunnen uitvoeren met de hulp van iemand van het forum?
We helpen waar we kunnen. Het is nu toch ook goed!
Bedankt voor jouw bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan