Toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

ostzijde

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2011
Berichten
2
Goedenavond,

Ik heb een Medion laptop en als ik daar in Word of Outlook of een willekeurig ander programma een tekst wil plaatsen heb ik een vervelend probleem.

Ik moet de tekst dan heel langzaam intikken, anders is de cursor ineens ergens in de tekst die al geschreven is en loopt dus alles door elkaar.

Bij "Toetsenbord-Instellingen heb al geprobeerd het een en ander te wijzigingen, maar dat heeft geen resultaat.

Wie weet raad??

Groeten Frits
 
Is de laptop al eens van binnen schoongemaakt, heb je de meest actuele drivers van je laptop? Je probleem lijkt op een geheugenprobleem of een verouderde driver, heb je nog genoeg geheugen over na het opstarten?
 
Laatst bewerkt:
Het zou ook kunnen dat je tijdens het typen per ongeluk (met de muis van je hand?) het touchpad even aanraakt. Daardoor verplaats je de cursor.
 
Ja, het kan ook smerig zijn aan de randen maar daarmee verplaats je de cursor nog niet want daarvoor moet je klikken. Desondanks kan u proberen de Touchpad uit te schakelen. Vaak heeft een laptop daar een sneltoets combinatie voor.

Bij velen zit de fout in "Verberg de cursor tijdens typen." Dat is bij de muisinstellingen zoals hier te zien: https://youtu.be/ony-n4Rv-lA

Het kan geen kwaad om bij Apparaatbeheer te kijken of er bij uitklappen van de onderdelen geen uitroeptekens in de kleine pictogrammen van de apparaten staan. De grafische chipset of grafische kaart moet goed werken. In dat geval zijn er ook geen problemen met scrollen of schuiven van vensters.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan