Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergeven resultaten 21 tot 26 van 26

Onderwerp: Gratis bellen en topsnel internet

Moderator bron's avatar
    Afstand tot server
    ±160 km
    Als ik op dit forum naar yanik zoek dan kom ik 8 topics tegen waarin je elke keer een idee hebt en daarvoor mensen zoekt en gouden bergen belooft. Heb je ook een idee waarom dit telkens niet lukt?
    Bestaande- en nieuwe websites op smartphone, tablet en pc.

Senior Member
    Quote Origineel gepost door bron Bekijk Bericht
    Als ik op dit forum naar yanik zoek dan kom ik 8 topics tegen waarin je elke keer een idee hebt en daarvoor mensen zoekt en gouden bergen belooft. Heb je ook een idee waarom dit telkens niet lukt?
    In Nederland denken we niet groot genoeg. Als Nederlanders bergen geld horen, geloven ze het niet, omdat ze het niet mogelijk achten. Da's jammer, had ik iemand gevonden, was ik nu multi-miljardair, en de persoon die mij zou helpen, ook.
    Laatst aangepast door yanik : 5 juli 2019 om 02:35

Probeer het in Pakistan of Nigerea.
    Wat we weten is:
    Quote Origineel gepost door yanik Bekijk Bericht
    Ik heb een idee bedacht waarmee men met slechts een simkaart gratis kan bellen, en internetten met een snelheid van minstens 1000 tbps,..
    Dat is of illegaal of (en) onmogelijk.
    Internet snelheid is van meerdere factoren afhankelijk, waaronder gebruikte hardware (niemand heeft apparatuur in huis of in de straat om deze snelheden te halen).
    Je overige vragen hier maken het ook duidelijk dat je geen idee hebt waar je over praat.
    Dream on...
    Laatst aangepast door BikerBill64 : 5 juli 2019 om 12:46

Giga Senior
    Jij geeft totaal geen blijk van ondernemerschap, lapt alle maar dan ook alle adviezen in de topics aan je laars. Volgens mij heb je geen cent te makken en wil jij zelf ook niets investeren. Wat is jouw investeringskapitaal? Welke ondernemingsvorm heeft jouw onderneming? Jij vraagt voortdurend mensen te helpen, maar deze moeten direct verklaringen tekenen. Jij vertrouwt niemand. Ook de betaling van die mensen blijft duister. Volgens mij zijn het waanideeën. In al die topics worden je adviezen gegeven om je op weg te helpen maar jij doet er niets mee en dan na een tijdje begin je weer. En dan zijn er nieuwe gasten (forumleden kennen jou nou wel) en die gaan weer adviezen geven. Ik vind dat jij na al die topics misbruik maakt van de goed- en welwillendheid van die mensen, terwijl jij ze gewoon voor de gek zit te houden.
    Laatst aangepast door Senso : 5 juli 2019 om 12:48

Senior Member
    Quote Origineel gepost door Senso Bekijk Bericht
    Jij geeft totaal geen blijk van ondernemerschap, lapt alle maar dan ook alle adviezen in de topics aan je laars. Volgens mij heb je geen cent te makken en wil jij zelf ook niets investeren. Wat is jouw investeringskapitaal? Welke ondernemingsvorm heeft jouw onderneming? Jij vraagt voortdurend mensen te helpen, maar deze moeten direct verklaringen tekenen. Jij vertrouwt niemand. Ook de betaling van die mensen blijft duister. Volgens mij zijn het waanideeën. In al die topics worden je adviezen gegeven om je op weg te helpen maar jij doet er niets mee en dan na een tijdje begin je weer. En dan zijn er nieuwe gasten (forumleden kennen jou nou wel) en die gaan weer adviezen geven. Ik vind dat jij na al die topics misbruik maakt van de goed- en welwillendheid van die mensen, terwijl jij ze gewoon voor de gek zit te houden.
    Misbruik omdat ik om hulp vraag? Heb je geen interesse, reageer dan niet; het is niet verplicht! Dus om hulp vragen is misbruik maken van mensen? Ik heb hier nooit advies gekregen, al zou dit het geval zijn, wat heb ik eraan terwijl ik hulp wil? Wil je er niet met mijn ideeën vandoor, mij misleiden, teken dan een NDA. Het is de enige manier waarop ik mezelf en mijn kostbare ideeën kan beschermen. Wat blijft duister? Ik herhaal mezelf: meer details krijgen mensen na het tekenen van de NDA; wat is hier mis mee? Wil je niet meedoen, laat mij dan met rust, maar loop het niet te verpesten, met posts zoals de jouwe, voor mensen die mij wel willen helpen.
    Laatst aangepast door yanik : 5 juli 2019 om 21:52

Hoofdmoderator
    Verenigingslid
    puppie's avatar
    Afstand tot server
    ±93 km
    Na dit topic al te tijd te hebben gevolg ga ik er toch een slot op zetten.
    We komen hier niet verder en de sfeer wordt er niet leuker op.
    Ik wens de topic starter veel succes met zijn gedachte en de uitvoering daar mee.
    Hier bij Helpmij.nl zul je geen gegadigden vinden die iets voor jou kunnen en of willen betekenen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren