nummer achter bestandsnaam in office 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

jfmjacobs

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2009
Berichten
45
Hallo allen,

ik heb het hele forum doorzocht en ook internet bied geen oplossing.
als ik een bestand heb gemaakt (maakt niet uit word of excel of een andere applicatie) staat er bij het opslaan ineens een nummer achter de bestandsnaam

bijvoorbeeld: bestand(1452).doc

waarom is dit en belangrijker: hoe kan ik dit verwijderen.

Ik hoor het graag
met vriendelijke groet

Jurgen Jacobs
 
Hallo, Dit kan alleen betekenen dat Verkenner denkt dat er al 1451 versies met de zelfde naam in die map staan.

Controleer de harde schijf door met rechtsklik Eigenschappen te kiezen en doe een schijfcontrole. Doel hiervan is het repareren van het bestandssysteem, niet slechte sporen en sectoren doen, want dat kan een partitie onleesbaar maken en zal ook aanzienlijk langer duren.

Open de opdrachtprompt als Administrator en geef de opdracht sfc /scannow om Windows de beveiligde systeembestanden te laten controleren. Hiervoor zijn, bij fouten, de Windows installatiebestanden nodig.
 
Vraag me af of er iemand is die die technische uitleg begrijpt. Heeft het niets te maken met Template? Daar lees ik over op internet.
 
Dat zijn wel nuttige tips. Alleen de mogelijkheid dat het preview venster van verkenner dit doet heeft met Windows te maken. Ik dacht dat iedere gekozen bestandsnaam er vanwege Verkenner ongewenst nummers bij kreeg. Dit probleem betreft echter alleen de standaard voorgestelde bestandsnaam "Document" en anders maar meer uitleg. Er zijn waarschijnlijk processen op de achtergrond die niet op de goede manier met Office omgaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan