Notebook 17-CA0118NB

Status
Niet open voor verdere reacties.

model

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Berichten
139
Beste Leden ,

Kon zo niet onmiddellijk vinden ,waar ik mijn vraag moet plaatsen ...sorry hiervoor !
Wie kan er helpen , aan een link waar in de service manual kan downloaden van de HP Notebook 17-CA0118NB . Ik heb deze gekocht bij Krefel een goede maand geleden , op het eerste zicht beter dan mijn Acer met i3 processor van zo'n 6-7 jaar geleden .

Supersnel is hij niet ...maar de spec's waren niet zo slecht ...AMD ryzen 3 2200 proc. 8gb ram en 1Tb harde schijf en interne dvd lezer/ schrijver ..;dit laatste vond ik wel een pluspunt ,niettegenstaande het nu minder en minder voorkomt.Vreemd is wel dat hij ,denkelijk maar alleen bij Krefel is te krijgen ? De bedoeling zou toch zijn om er een SSD in te plaatsen ...want de opstart duurt momenteel toch wel lang .Maar als ik nu de onderkant bekijk, het is niet zomaar een paar schroefjes los , bescherm dekseltje weg en HD verwijderen en SSD plaatsen ...wat bij de Acer wel zo was.


alvast bedankt
 
Voer op deze pagina het serienummer van betreffende laptop in, indien beschikbaar kun je daar dan de handleiding vinden.
 
Hallo Scrapheap,

bij invoeren alleen info aangaande ,downloads drivers

grt
 
Dan een mailtje naar HP sturen, blijkbaar is het ding nog zo nieuw dat de supportsite nog niet is bijgewerkt of de handleiding er gewoon ( nog ) niet is..
 
Hallo,

ik ga zeker de links ( filmpjes bekijken )

heb ook contact gehad met HP ....weten het blijkbaar ook niet goed ! kennen zelfs het model niet ...dit begrijp ik dan ook niet hoor .....zie mail van HP ...heb wel de naam van de persoon weggelaten



Hallo Francois,

Ik vermoed dat dit een model is dat voor krefel wordt ontworpen en verkocht via hen. Ik heb op internet alleen maar info gevonden via krefel….in onze line up vind ik het ook niet terug…


Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Kind regards,

D.
Partner Business Manager

d.@hp.com
T: +32 2 290 55 29
 
Hallo,

ik ga zeker de links ( filmpjes bekijken )

heb ook contact gehad met HP ....weten het blijkbaar ook niet goed ! kennen zelfs het model niet ...dit begrijp ik dan ook niet hoor .....zie mail van HP ...heb wel de naam van de persoon weggelaten



Hallo Francois,

Ik vermoed dat dit een model is dat voor krefel wordt ontworpen en verkocht via hen. Ik heb op internet alleen maar info gevonden via krefel….in onze line up vind ik het ook niet terug…


Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Kind regards,

D.
Partner Business Manager

d.@hp.com
T: +32 2 290 55 29

Beetje een slechte HP medewerker dan, in mijn link kom je gewoon uit bij de HP pagina van het model, dus ze kennen hem wel degelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan