Ik kan geen foto's delen op Instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
642
ik kan geen media delen op instagram. in de android app, ik heb de app instagram verwijderd en opnieuw van de play store geinstalleerd. opnieuw ingelogd . en nog geen delen mogelijk!
 
Laatst bewerkt:
ik kan geen media delen. <---

Als ik al zoek op afbeeldingen kwam ik deze tegen:
uitleg-Instagram-blog-reposten-Lossebloemen.nl-blog-bloemen-losse-bloemen-social-media-instagram-grammiemagazine-instagram-uitleg-5.jpg



Waar het delen wel bij staat...
 
Mhh, proberen.

Je gaat naar je galerij, zoekt je foto of video die je wilt posten, klikt daarbij op het icoontje voor "delen" en je selecteert het logo van Instagram. Daarna opent Instagram zelf met een scherm waarin je de foto kan/moet bijsnijden, als je op volgende (het pijltje naar rechts) klikt komt er een scherm waarmee je effecten kunt toevoegen en als je dan weer op volgende drukt kan je kiezen of je de foto op je profiel wilt posten of rechtstreeks naar iemand wilt versturen. Ook kan je hier tekst toevoegen. Nu klik je nog één keer op volgende en je foto of video zal gepost of verstuurd worden. Je rechtstreekse berichten (Direct Messages=DM) kun je trouwens bekijken door op de beginpagina van Instagram rechtsboven op het icoontje te klikken. Succes!
 
Nee, het is niet een foto of video die ik wil posten!.
Wat er op de afbeelding hier boven staat is niet helmaal de jusite afbeelding.
Het gaat om het woord delen.
Om geplaatste media te delen . naar bijvoorbeeld whatsapp...
 
Instagram delen via WhatsApp en Messenger....Mag toch wel hopen dat dit kan.....


Instagram heeft toch stilletjes een nieuwe functie toegevoegd aan de Android-app van de fotodienst.
DroidApp ontdekte de functie waarmee het mogelijk is een foto direct via WhatsApp en Messenger te delen.
Hiervoor druk je boven op een foto op de drie puntjes.
Vervolgens zie je dan de bekende onderdelen en de mogelijkheid om de foto door te sturen via WhatsApp en Messenger.
 
Hiervoor druk je boven op een foto op de drie puntjes.
>> Vervolgens zie je dan de bekende onderdelen en de mogelijkheid om de foto door te sturen via WhatsApp en Messenger. <<

Dat is presies wat ik bedoel...
Het Delen, dat is helemaal weg!
 
Hoi,

Ik ga je vraag verplaatsen naar de telefonie sectie, ik denk dat hij daar beter op z'n plaats is.
Wel zou ik het merk/type van de telefoon aangeven.
Succes verder met je vraag.
 
oke. Mik. helemaal goed!

@Mik Wel zou ik het merk/type van de telefoon aangeven.
Als ik zoek naar nokia is dit die er het meest op lijkt.
Nokia 3 (Lebara) - dat moet hem volgens mij zijn!.
 
Het moet echt zo. Kijk eens bij je instellingen. Wellicht moet je een vinkje of een schuifje naar rechts duwen.
 
Ja zoeiets zat ik ook te denken, maar ik kan bij instellingen niet echt iets vinden, of waar zou ik dit dan moeten doen... ergens in instellingen...

ik zat ook te denken aan een update, dat dit niet meer in de nieuwe versie mogelijk is. maar dan moet meer mensen dit hebben...
 
Laatst bewerkt:
Probeer te updaten. Of gooi Instagram van je mobiele af en installeer deze opnieuw.
 
Wat ik als eerste bericht al gepost heb geef ik aan dat ik de app eerst verwijderd heb en toen op de play store opnieuw heb geinstalleerd.
-
 
Jammer genoeg heeft Nokia het niet echt gered op de smartphone markt door te late beslissingen in het verleden.
Hier is in ieder geval een handleiding waar evt. wat uit te halen is.
 
Je kunt toch wel foto's uit je galerij delen neem ik aan. Dat kunnen mijn vrienden ook.

Anders een screenshot maken en doorsturen via whats app. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Het is weer terug, vraag me niet hoe. want er is niks gedaan en niks veranderd aan instellingen. Het is weer terug, misschien door een automatisch update . en die daar weer in terug is. ik heb geen idee. ik zal de vraag op opgelost zetten!
 
Oke in ieder geval opgelost. Kennelijk een update geweest. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan