Snelkoppeling naar de scanner van Photosmart 6520

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik zou graag een snelkoppeling maken naar de scanfunctie van mijn printer HP Photosmart 6520. Echter nergens vind ik hoe ik dat moet doen. Kan iemand mij de werkwijze geven? Bedankt,
 
Heeft W10 geen Startknop (Starten)? Staan daar de programma's niet onder. Dan kun je op de gebruikelijke manier een snelkoppeling maken. Anders moet je de map opzoeken, onder Program Files, iets van Hewlett-Packard of HP en kijk/zoek naar > Toepassing iets van HPscan...exe
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je wel een snelkoppeling van het solution center maken, maar omdat het een all-in-one is weet ik niet of je v.d. scanfunctie een aparte snelkoppeling kunt maken.
Zelf heb ik ook een all-in-one (ander nummer).
 
Een snelkoppeling maken in Win 7 lukte me maar nu in Win 10 kan ik het niet vinden. Ik kan in Win 10 geen aparte link naar de scanfunctie vinden, vandaar . . . . . . Ik denk dat de manier van werken voor alle HP All-in-one's dezelfde is. Misschien kan Mic Zjegger zijn manier van werken eens opgeven? Alvast bedankt,
 
Haha, ik gebruik de printer bijna nooit, ik sla alles op in PDF-formaat met Foxit reader PDF printer.
Ik heb geen Win 10 dus ik kan je daarmee niet verder helpen. :eek:

Update:
Ik heb nog even in de installatiemappen van HP gekeken maar kan daar niets ontdekken dat specifiek naar de scanfunctie verwijst.
 
Laatst bewerkt:
Je moet ook geen link zoeken maar het exe-bestand (Toepassing) naar de scanfunctie. Als die bestaat staat die in de map van HP onder Program Files of Program Files (x86).

onder Program Files, iets van Hewlett-Packard (mapnaam) of HP en kijk/zoek naar > een Toepassing iets van HPscan...exe

Please go to C:\Program Files\hp\photosmart 5520\bin and there you will find scan.exe. Right click on it and then select send to desktop. You will find the shortcut on your desktop.

I have tried this in Windows 10, but there is no scan.exe

Ik heb zelf geen W10.
Kijk hier anders even naar.
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je? Je gaat niet zoeken naar een link als je die wilt maken. Wat ik lees op internet, staan die bestanden nog wel eens in verschillende mappen (benamingen) en locaties. Dus je moet echt iets verder kijken. In de laatste link die ik gaf zou een oplossing staan. Aangezien ik geen W10 heb kan ik niets nakijken. Als ik slim zou zijn, kan ik het beste W10 nemen, maar dat doe ik niet.
 
Dit lees ik in post 4
Ik kan in Win 10 geen aparte link naar de scanfunctie vinden, vandaar . . . . . .
Dus ik heb het tegen Toedeloe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag nu niet hoe ik het gedaan heb maar er staat een snelkoppeling naar mijn scanner op het bureaublad. Wel heb ik vastgesteld dat het scannen van de printer naar de computer ook, en misschien wel een betere oplossing is. Mijn probleem is dus van de baan. Ik elk geval: bedankt allen voor de raadgevingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan