een appart verslag in een document plakken zonder de stijlen aan te passen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theotap

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2019
Berichten
7
Hallo,

Ik heb een vraag wbt Word;

Ik heb een scriptie waaraan ik werk en moet als bijlage een plan van aanpak invoegen. Dit plan van aanpak heeft zijn eigen hoofdstukbenummering, tabel en figuren nummering wat ik ook graag zo wil houden. Als ik dit nu in de bijlage plak dan past word alle hoofdstuk nummers aan naar het eindverslag. Zo klopt mijn hoofdstukbenummering, tabel en figuur nummering van het plan van aanpak niet meer en staat dit slordig in de bijlage. Ik zou het plan van aanpak als een soort document op zich zelf in willen plakken en alles in de staat willen houden zonder dat het aangepast wordt of dat hij de scriptie hoofdstuknummering etc. aanpast.

Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Bij voorbaat dank!

Tom
 
Je zou kunnen overwegen om met Hoofd- en subdocumenten te werken. Daarnaast is het handig om in het menuutje <Sjablonen en Invoegtoepassingen> te checken of het vinkje bij <Stijlen van document automatisch bijwerken> in jouw geval uit staat; dan zou Word bij plakken de opmaak van de geplakte tekst intact moeten laten. Plakken met rechts biedt ook meer optisch als de plakknop.
 
Stijlen automatisch bijwerken staat uit, maar nogsteeds heb ik hetzelfde. Ik zou het als afbeelding kunnen plakken maar dat ziet er niet uit en is niet proffessioneel in een scriptie. Graag houd ik me aanbevolen voor andere opties!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan