MHTML-document van 1 kB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.651
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Ik heb een MHTML-document nodig met een grootte van 1 kB. Ik gebruik het alleen om dergelijke bestanden op alfabet te zetten.

Edit:
Wist niet dat het zo eenvoudig was. Tekst-document nemen en opslaan als mht Dan is de grootte 0. Zal ook wel goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
En wat is het nut van deze exercitie?
Waarom zou je bestanden zonder inhoud op alfabet sorteren?
 
Met dergelijke bestanden bedoel ik bestanden in mappen die de extensie mht hebben. Die bevatten inhoud/tekst. Ik onderbreek dan de lijst met A, B, C, dan wordt het allemaal wat overzichtelijker (meer tussenruimte).

Destijds A t/m Z aangemaakt met voorbeeldbestanden die allemaal een inhoud hadden van 230kB. Maar als je er veel hebt gaat dat ook qua kB aantellen. Dus in het vervolg gebruik ik liever zero bestanden. Heb al geprobeerd om met een renamer de reeds aangemaakte leeg te krijgen door de extensie te wijzigen maar dat lukt niet.

In ieder geval plaats ik nu alleen maar A-Z met 0 grootte.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap er nog steeds niets van, kan je geen screenshot plaatsen?
 
Op de screenshot zie je een lijst. De D, F, M, T, V staan er voor een beter (ruimer) overzicht te krijgen. Die staan nu op 0. Maar die bestanden waren allemaal 230 kB. Dat is destijds zo ontstaan aan de hand van een willekeurige webpagina. Nu gaat het om vrij veel mappen, in eerste instantie 89 x 26 letters (alfabet) = 2314 x 230 = 532.220,00 kB = toch een onnodige 532 MB. Maar het zijn er en worden er veel meer. Dus daarom wilde ik deze bestanden (nieuwe) op 1 of 0 zetten.

Voorbeeld mht zero.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit. Probeer ook eens een leeg (0 byte) bestand zonder extensie dan heb je geen icoontje op het bestand.
Bestand heet dan "M" in plaats van "M.mht"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan