Internet geblokkeerd wegens spam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je betaald aan Ziggo. Sta erop dat een monteur komt. Kan wel zijn dat ze je kunnen blokken maar ik zou dat niet pikken. Al met al een vreemde gewaarwording.:evil:
 
Als jou een programma ter beveiliging te koop wordt aangeboden dan is het fijn om zeker te weten dat Ziggo jou heeft afgesloten... Het zou dan het zelfde principe zijn als een gijzelvirus heeft.

Wachtwoorden kunnen snel achterhaald worden, die van WiFi staat in een melding die een kwaadwillende krijgt en dan maakt de sterkte daarvan niet uit natuurlijk. Er zal gebruik gemaakt zijn van Ziggo Mail en volgens mij heeft iedereen dat die bij Ziggo is. Hoe een ander het gebruikt dat weet ik niet maar is alleen het gebruik van die poort niet genoeg?

Heeft de woning een ip bewakingscamera?

Blokkeren schijnt een week te duren en iemand schreef dat het veranderen van het wachtwoord dit zou bespoedigen. Lees zelf de reacties op een topic hierover van het Ziggo klantenforum. Er staat ook wat de limiet zou zijn. https://community.ziggo.nl/internet...t-afgesloten-zonder-waarschuwing-vooraf-32180
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan