Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Notebook air start niet meer op

Vraag is opgelost

Notebook air start niet meer op

Mijn Macbook Air A1465 wil niet meer opstarten.
    Als ik heb opzet kom ik bij de inlogaccount, maar hij vraagt zelfs mijn paswoord niet meer, ik krijg enkel zo'n vreselijk geluidje te horen als ik mijn account aanklik.
    En als ik tijdens het opstarten Cmd + R indruk kom ik wel op het OS X-hulpprogramma's scherm maar daar kan ik niets aanklikken, enkel met de muis wat rond schuiven. De bedoeling was om hem terug naar fabrieksinstellingen te brengen.
    Ik heb ook al Opties + Cmd + P + R (reset van NVRAM of PRAM) gebruikt in de hoop dat er toch enige beweging in zou komen, maar dat is niet.

Nu moet ik er wel eerlijk aan toevoegen dat ik mijn paswoord niet meer juist weet, en na ettelijke pogingen ben ik bij het vreselijk geluidje terechtgekomen.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft, of de kennis om dit probleem op te lossen?

Giga Honourable Senior Member manamana's avatar

Je kunt het volgende nog proberen.
    Haal de stroom eruit en druk de powertoets in en wacht even.
    Sluit dan de stroom weer aan met de powertoets ingedrukt. Wacht dan 10 seconden, laat de toets los en druk hem weer even in. Laat de laptop nu verder opstarten. Kun je nu wel opties selecteren herstelconsole? Kies dan voor de terminal en voer de stappen uit de link uit:
    https://www.appletips.nl/os-x-het-wa...iker-wijzigen/
    Lukt het nog niet, dan kan het zinvol zijn om nogmaals de VRAM/PRAM te resetten. Mogelijk krijg je dan alsnog toegang tot de console.
    Laatst aangepast door leofact : 20 april 2019 om 18:04
    Blij met Helpmij? Overweeg een donatie.

Probleem is opgelost, bedankt voor alle hulp. Fantastisch !!!!

Ben toch wel benieuwd naar de uiteindelijke oplossing.

6. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren