Outlook opent niet meer (kan set de mappen niet openen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

strand90

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2019
Berichten
5
Hallo
ik heb op de desktop computer windows 10 en outlook 2013 voor kleine zelfstandigen.
Ik kan outlook niet meer openen.
ik vond het een rommeltje ,dus ik dacht ik zal een account verwijderen (icloud.com )
ik heb er ook nog een van @zeelandnet.nl .
toen ik de icloud verwijderde kon/kan ik niet meer op mijn desktop op mijn email hij opent niet .
er komt een berichten venster (kan Microsoft Outlook niet starten kan het Outlook venster niet openen . kan de set mappen niet openen. de bewerking is mislukt .
ik weet niet hoe ik dit weer kan herstellen .
graag oplossing
groet piet
 
Piet,

Als je naar start -> configuratiescherm -> e-mail gaat, kun je daar zien welke e-mail accounts er nog in je Outlook profiel staan.

Ook kun je in C:\Gebruikers\<gebruikersnaam>\Appdata\Local\Microsoft\Outlook de .ost bestanden verwijderen. Dit is eigenlijk hetzelfde als je cache legen.
Let wel op dat je OST bestanden verwijderd en geen PST bestanden.
 
Hallo
als ik via start ga -> configuratatie scherm ->staat geen account .
ook via C:gebruikers \<gebruikersnaam>\ Appdata \local Microsoft Outlook- zie ik geen Appdata staan .
dus ik kan niks verwijderen en/of verplaatsen
 
Download SystemLook(x32) of SystemLook(x64) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Dubbelklik SystemLook.exe om het programma te starten.
In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

Code:
:filefind
.ost
:folderfind
outlook
danger.png
Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Post de inhoud van dit bestand.
 
Laatst bewerkt:
SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff
Log created at 12:57 on 16/03/2019 by piet
Administrator - Elevation successful

No Context: filefind

No Context: .ost

Invalid Context: folderfind

No Context: outlook

-= EOF =-
 
Hallo Dorado
heb ik uitgevoerd : (kan het bestand SCANPST niet vinden controleer of de naam juist is ingevoerd . probeer opnieuw .
 
Start Outlook in veilige modus en schakel alle toevoegingen uit. Kijk hier ff naar.
 
Als er in de app data map niks meer staat:eek:....

Heb je bij het verwijderen van de icloud account ook gezegd dat de bestanden opgeruid moesten worden?

Heb je een backup van de mail? Terug zetten en verder gaan .

En : verander de locatie van de mail van appdata map naar iets als D:/outlook/mail.pst of ost..... dua apart gezet en daarmee veel zichtbaarder en eenvoudiger te backuppen.
 
hallo route 99 en dorade op dit moment lukt het me niet om ondanks jullie aanwijzingen het goed te krijgen .
ik krijg wel mail via tablet en ifhone dus ik moet het deze week even laten rusten ivm ziekenhuisopname .
groet piet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan