Vorige apparaat heeft storing veroorzaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

cheffie1993

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2019
Berichten
4
Sinds kort krijg ik op mijn HP omen een foutmelding bij het aansluiten van mijn telefoon(samsung s8+) via de usb-kabel
De telefoon laad wel op mar is niet te zien als externe schijf.
Hetzelfde probleem ondervind ik bij het aansluiten mijn mijn SD kaart.
Ik krijg de melding dat het vorige apparaat storing heeft veroorzaakt. ik zal een afbeelding toevoegen met de foutmelding.


foutmelding.jpg

Ik heb al geprobeerd mijn usb drivers te updaten. geen resultaat
ook heb ik geprobeerd mijn usb te verwijderen en de computer opnieuw op te starten zodat alles opnieuw werd geinstalleerd. ook geen resultaat.

hopelijk kunnen jullie mij verder helpen
 
Hoe staat het in apparaatbeheer bij de USB items?

Zou de kaartlezer kunnen zijn, wat is de gebruikte hardware?
Zet de weblink van Speccy hier eens neer, zie m'n sig, geen screenshots o.i.d.
 
Bij wat precies staat dat uitroepteken?

Dat apparaat deïnstalleren en rebooten proberen, wordt hij opnieuw geïnstalleerd.

En welk type HP is het exact?
 
deinstalleren al geprobeerd bij alles van usbals ik die foutmelding krijg komt er bij apparaatbeheer een nieuwe titel onder de usbtab

fout usb.jpg

het is een hp omen 15-dc0975nd
 
Zie ook usb3.1 in je apparaatbeheer staan, hierdoor kan je evt ook een conflict hebben met je usbdevice, vermijd deze aansluiting eerst en kijk naar de volgende stappen die ik je hieronder schets.

Mogelijk is er ook een fout geslopen in de devicelist die windows opbouwt bij elk aangesloten usb device.
Download usbdeview(64 of 32 bit, afhankelijk van je windows versie).
Misschien staat die failure in die lijst en kan je die deleten.
Ofwel delete de gehele lijst en start de pc opnieuw op met enkel de noodzakelijke usb devices zoals muis/toetsenbord en verder niets.
Sluit daarna de overige usb devices 1 voor 1 aan en kijk wat deze dan doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan