Iemand bekent mee of een 10+ mbps mobiele maandbundel voor 3g toestel, onder de 35,..

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
557
Iemand bekent mee of een 10+ mbps mobiele maandbundel voor 3g toestel, onder de 35,00 euro bestaat, misschien ?

Dag, kom misschien in situatie (min of meer noodgedwongen) waar het handig is om een mobiele telefoon als hotspot te gaan gebruiken. Heb toevallig al één geschikt voor 3g. 14 mbps moet zover ik denk dat ik snap mogelijk zijn met dit apparaat. Zoek dus eigenlijk een onbeperkt mobiel internet maandbundel van min. 14 mbps . voor max 30 euro, iemand idee of die er is ? Wat ik zelf rondkijk val ik ver buiten de boot (kpn onbeperkt 128 kbps, 1 gig is wel snel, maar zo doorheen denk ik, andere site was max 1 mbps (met 3G), waar 4g wel tot 25 mbps kon, waar de helft met 3 g dan moet te halen zijn leek me, dus vind het wat verwarrend.

theoretisch kan met 3G 30 mbps gehaald worden met meer verbindingen, hoe dat dan zit (haat bezig zijn dit technisch gedoe, geen aanleg of interesse, maar moet soms ............. it's a dirty job, bus someone's gotta do it (dat was 'm kortweg).

Ps Alvast misschien bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Tele2 sim only kom ik uit op 27 euro per maand unlimited data bundel+eu en maandelijks opzegbaar. Goedkoper kan bij hen, maar dan zit je aan een abonnement van 1 of 2 jaar vast.
 
Oh, mooi, weer ik dat er iets in de richting bestaat.
 
Ik hou wel van onbeperkt als principe, liever onbeperkt dan 6 gaziliioen triljoen max per maand, bij wijze van (thùh). I.p.v. beperkt door één of andere (zichzelf hoog-draperende) instantie . Maar praktisch blijven denken is beter denk ik, zal eens achter moeten komen wat ik verbruik eens. Bedankt, deze mooi misschien voor de naslag, dan.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees nogmaals je bericht en lees dat je een hotspot wilt maken, dus ook tv kijken welliht op je smartphone? Of via je smartphone naar de laptop toe?

Moet je zeggen dat ik (klanten van kpn in het algemeen) in december altijd 5 GB extra krijg van de KPN (ik heb zelf 2 gb omdat ik veel op wifi doe en op straat en zo nooit mijn mobiel gebruik behalve te bellen ;). Afgelopen december zaten we in een huisje met wifi, viel die wifi uit. Ik dus via mijn smart naar mijn laptop zodat ik toch kon internetten en tv kijken.
Nu komt het: alleen al dat tv kijken heeft er voor gezorgd dat ik er maar een aantal dagen van kon genieten. Daarna deed de wifi het weer (het park heeft dat gefixt) maar nu snap ik het wel van het onbeperkte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan