Projectieafstand / keuze beamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
462
Voor de komende Haloween wil ik een witte muur aan de overkant vd straat gebruiken om beelden op te projecteren.
De muur meet ongeveer 4,5 bij 5 meter en de te overbruggen afstand is ongeveer 27 meter.

Ik wil daarvoor een beamer op de kop tikken, maar weet niet of het met een gemiddelde beamer te doen is deze afstand te overbruggen.

In de wijk is tijdens de Haloweendagen erg veel activiteit in en rondom vrijwel elk huis, dus een dergelijk plan is niet vreemd.

De beamer komt op de verdieping achter het raam.

Graag wat tips!
 
Ik wil daarvoor een beamer op de kop tikken, maar weet niet of het met een gemiddelde beamer te doen is deze afstand te overbruggen.
Nou, dat is een heel simpel antwoord: nee. Je hebt daar een behoorlijk krachtige beamer voor nodig. Je kunt met een calculator uitrekenen waar je ongeveer op uit komt.

Ik heb alvast een poging voor je gedaan, en dan zit je in deze regionen: 6275 lux. Dan praat je dus over stevige jongens, die zo rond de € 750,- beginnen. Ik zou voor dit soort werk eerder zo'n apparaat huren dan (al dan niet tweedehands) kopen. Tenzij geld geen rol speelt natuurlijk. Bij Coolblue heb je het dan over dit soort jongens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan