HP Photosmart 3310

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,bedankt allemaal voor jullie reacties, ik heb de printer bij een computer winkel laten nakijken hij zei dat de stur kapot is en dat het niet meer kan gemaakt worden ( zie de foto )
printerhp.jpg
 
mooi breukje. Jammer van de printer. Uithuilen en nieuwe. Succes. Graag gedaan namens allen zeg ik dan maar.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
bedankt,mag ik nog iets vragen aub .ik heb van de computer winkel een hp C5180 printer gehad omdat ik zelfde inktcardridges kan gebruken van mij kapot printer.
Nu heb ik de inkt van 123inkt van mijn vorige printer geinstalleerd en als ik afprint of kopieer komt een leeg document .het wordt dus een leeg document afgeprint.weet iemand misschien wat kan dat zijn.
alvaast bedankt
 
Het lijkt er dus op dat de cartridge niet goed is, gewoon contact opnemen met 123inkt, mijn ervaring is dat ze best coulant zijn.
 
bedankt,weet je toevallig of je geld terug kunt krijgen en welke inkt werkt goed behalve originele inkt?
 
Bij mij werd het gewoon omgeruild voor een werkend exemplaar, gebruik al jaren 123inkt huismerk voor diverse merken printers en het bevalt goed.
Alleen de toners van (HP) laserprinters zijn wat minder helder van kleur dan de originele, daar moet je in je ontwerp dan rekening mee houden.
 
Ik heb idd opgestuurd naar 123inkt met foto's rbij maar nog geen reactie vandaag.
 
Je hebt toch wel de procedure gevolgd?

Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:

- Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantenservice.
- Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op.
- U ontvangt van ons een gratis antwoordnummer voor de verzending.
- Verpak het garantieartikel degelijk als u het verstuurt.
- In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer aanwezig te zijn.
- Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
- De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
 
hallo,bedankt ,ik wil eerst wachten wat ze zeggen .
ik heb nu dit alle kleuren zijn afgeprint behalve zwarte
voorbeeld1.jpg
 
bedankt allemaal,ik heb nieuwe inkt van 123inkt ontvangen maar nog altijd zelfde probleem.de inkt is echt niet compatibel met alle printers.bedankt allemaal.
 
Kennelijk toch die breuk, of er zit iets goed verstopt, spuitmondje. Past die zwart witte niet in een andere kleur. Ik denk het niet.:rolleyes:
 
Hallo, bedankt voor je reactie,ik heb idd een video ooit gezien hoe je dat moet doen.alleen heb geen materiaal voor.bestast er een makkelijk manier of dat doen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan