website op tebled

Status
Niet open voor verdere reacties.
welke sub itmes? Bedoel je het menu?
Als ik in mijn Firefox op mijn laptop de website kleiner maak in de breedte, vormt het zich naar een een afmeting voor een tablet of smartphone.
Ik zie daar toch echt de menu items.
 

Bijlagen

  • dd21.jpg
    dd21.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 42
  • dd22.jpg
    dd22.jpg
    17,5 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Als ik de sub-items in het menu op mijn Samsung-tablet open klapt deze gelijk weer dicht.
Nu heb ik het op een ipad geprobeerd en daar blijft het menu met de sub-items gewoon open staan en kan ik deze sub-items kiezen.
Dus Samsung?
 
Eigen gemaakte layout of een bestaande gedownloadde layout?

Indien deze zelf is gedownload, dan kan je beter een bug rapporteren bij de makers. Straks laat je het fixxen, en wordt de aanpassing weer verwijderd na een update. Tenzij je ervaring hebt met 'child-templates", wat ik sterk betwijfel ;)
 
Ik ga er morgen achteraan....

Tenzij je ervaring hebt met 'child-templates", wat ik sterk betwijfel
Hoe durf je..... maar je hebt wel gelijk LOL
 
De vraag is anders - Waarom werkt het niet op een touchscreen?

Oorzaak: Op het moment dat je het menu open wil 'tappen' ga je naar pagina "uitslag" en dan ben je terug bij af. Pagina "uitslag" is namelijk opnieuw geladen en logisch is het menu dan dicht. Op een gewone pc/monitor merken we dit niet omdat bij mouse-over (hover) het submenu open gaat zonder dat we heoven te klikken. Op een touchscreen bestaat geen mouse-over, wel een click (bij het tappen).

Oplossing: een stukje Javascript (laten) maken die van de knop "uitslag" een open/sluit knop maakt. Pagina "uitslag" komt dan te vervallen op deze plek in het menu, je zal die dus een ander plekje moeten geven in het menu.
 
Ik denk dat ik voor mij een acceptabele oplossing heb gevonden zodat de sub-menu items nu ook op het Samsung tablet zichtbaar zijn.
Zie: Uitslag en Allerhande nu zijn deze pagina's te openen.
www.bridgekoggenland.nl
 
Hoe heb je dit gedaan? Op zich een handige oplossing. Heb gekeken op mijn smart.
 
Nieuwe pagina
Typ "Naam" van de gewenste pagina
Selecteer en dan naar "Link invoegen".
Klik op tandwieltje
Alle pagina's zijn zichtbaar
Kies gewenste pagina
en klaar is Kees (Nico).
 
In de theme mist ondersteuning voor submenu's op touchscreen, dan kan je het inderdaad op deze manier oplossen.
Nadeel, bezoekers vinden pagina's minder snel en de optimalisatie voor zoekmachines (seo) is minder goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan