Hdd niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
951
Na levering en installatie van een nieuw modem via ziggo kan mijn pc de externe harde schijf niet meer vinden, hoe maak ik dat weer werkend?
 
Een ext. HDD zit bijna altijd via een usb-kabel op je pc aangesloten, dat heeft helemaal nada, niente, niks met de Ziigo-modem te maken..:shocked:
 
Mijn harde schijf zit verbonden met het modem, dit zat hij op het oude modem ook dus denk ik dat hij te benaderen moet zijn
 
Je harde schijf zit toch aan je pc vast?
 
Neen hoor... Kan ook een gedeelde harde schijf zijn op het modem via usb poort. Ben aan het koken ..dus nu ff niet...
 
Dan moet je die mogelijk via de hostname/ipadres van je ziggobox benaderen in je verkenner.
 
Welk merk en type heb je? bij sommige modem/routers is het niet zomaar mogelijk om er een externe schijf aan te hangen.
 
merk en type kan ik niet vinden staat er niet op lijkt me alleen ziggo
 
Geef in de adresbalk van de Verkenner dit eens in:
Code:
\\Ziggo-NAS
 
oke, gevonden en \\Ziggo-NAS ingevoerd maar er word niets aangegeven ook na enter niet
 
Dat is de naam die mijn Ziggo router er standaard aan geeft, vandaar dit probeersel.
Maar helaas dus.
Je zal het dan inderdaad in de web interface van de router moeten bekijken.
 
Is deze nu echt gekoppeld aan de router, of aan de ZiggoBox?
 
merk en type kan ik niet vinden staat er niet op lijkt me alleen ziggo

Laten we eens beginnen met welke kleur heeft het modem, wit of zwart?
Er zijn twee typen 'connectboxen' in de witte kleur, compal ch7465lg en de arris tg2492lg, beiden hebben geen USB aansluiting en GEEN NAS ondersteuning volgens Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan