Ib 2015 - ib2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

maan53

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
30
Hallo,

Ik heb op de computer de PDF bestanden IB2015 - IB2018 staan (belastingaangiften) en deze krijg ik met PDF niet geopend. De laptop geeft aan:Er is een fout opgetreden tijdens het openen van dit document. Toegang geweigerd.
Andere PDF bestanden kan ik gewoon openen. Windows 10, adobo acrobat reader. Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt.
 
Ik heb het hierboven gedaan bij adode acrobat reader, maar krijgt de bestanden niet geopend. Probleem dus nog aanwezig.
 
Probeer eens met Foxit Reader of Nitro Pdf reader als je die hebt. Kunt ook met Firefox proberen te openen. Heb je de extensie .pdf nagekeken?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb met Nitro 3 geprobeerd en krijg ik het volgende antwoord: The document c:.........pdf could not opened becauce you don't have permissionto acces this file.
 
Hoe en waar moet ik die instellingen doen. Ik heb nu bij adobe acrobat reader het kruisje verwijderd en dan openen met Firefox en dan krijg ik: Het bestand is niet leesbaar. Het kan zijn verwijderd, verplaatst, of bestandsmappen kunnen toegang tegengaan
 
Kruisje verwijderd is mij niet helemaal duidelijk. Extensie nog nagekeken .pdf? Vrijwel al het genoemde zit onder RMK > Eigenschappen. Staan ze ook niet meer bij de Belastingdienst op de site? Opnieuw downloaden in een andere map?
 
Het is een .PDF. Met dat kruisje bedoelde ik , bij adobe acrobat reader het kruisje van de beveiliging verwijderd. Zodat hij misschien zou openen. Vind gek dat het bestand niet te openen is. Zal diegene waarvan de laptop is, vragen of hij opnieuw kan downloaden. Of heb je nog een andere mogelijkheid wat ik zou kunnen proberen.
 
Machtigingen is een vak apart. Beste zoals Krolik ook aangeeft even opnieuw downloaden.
 
Oké bedankt voor jullie moeite. Ze hebben ze opnieuw gedownload met mij erbij en goed opgeslagen. Thxs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan