Xp vanaf usb leren probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
558
Xp vanaf usb installeren probleem.

Dag, probeer xp vanaf een usb te installeren. Start gaat prima maar op gegeven moment heb je dan optie om vanaf cd te installeren of repair te doen. Druk dus op cd maar dan werkt het niet. Iemand een idee misschien ?

Ps Boot cd maken al geprobeerd, werkt niet met mijn versie (op deel van stappenplannetje, voor wie bekent mee is, waar moest slipstreamen servicepack, loopt dat spaak).
 
Laatst bewerkt:
Riddle me this.


Dit heeft zichzelf opgelost, geen idee hoe, nu ander probleem. Kwam nu verder zonder dit probleem te hebben gehad bij nog eens proberen installeren. Was nu alleen vergeten schijf te partitioneren, en eerste partitie was een los fragment van 350 mb of iets, en instalatie kan alleen op de eerste partitie. Dus ik terug naar huidige draaiende bestuur systeem, en daar schijf partitioneren. Opnieuw weer de instal. draaien, stuit ik, nadat apparaat aangaf dat interne hardware aan controleren was (en onbekende schijf ??) op gegeven moment op de melding: kan gebruiksovereenkomst (uela) niet vinden. Dit kon die mijn vorige pogingen wel. Nog een keer geprobeerd, iso opnieuw op usb gezet, geprobeerd met hdd's losgekoppeld, maar geen succes. Someone who can Riddle me that (?). ............. Leuk hè ? grapje met de joker uit de vleermuisman verhaaltjes er bij.
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet heeft UELA met licenties / rechten te maken.:confused:
 
Ja, die kan die niet vinden. Ondertussen andere usb met install. erop geprobeerd, en cmos tijd er uit. Kreeg toen uela wel weer gewoon, liep daarna op slechte schijf vast. Schijf chkdsk en repareer gedaan. Maar blijft nu weer steken bij de uela, dat die die dus niet kan vinden (weer niet).
 
Ja, installeerde (per ongeluk) op usb stick, gele balk die in het begin zit ging zonder probleem, met op installeren hdd kreeg ik stuk of wat foutmeldingen, dat verschillende keren geprobeerd. Dus lag aan de hdd neem ik aan.
 
Volgens controle is die goed, maar met deze hdd vond die dus wel enkele keer gewoon de uela. Maar na chkdsk en repareren komt die er niet meer door (kan ook niet proberen of nu installeren wel wil). Dus gewoon dom toevallig leek mij, dacht gewoon proberen tot die wel weer pakt (de uela vind). Maar na tig keer van niet het nu maar opgegeven. Een bedankje er (nee maar) vanaf voor gepoogde helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan