Welke videokaart aangewezen voor mijn toekomstige monitor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Display Support:
5120x3200Maximum Digital Resolution*
2048x1536Maximum VGA Resolution
Dual Link DVI-I, HDMI 2.0, 3x DisplayPort 1.2 Standard Display Connectors
4 displaysMulti Monitor
YesHDCP
InternalAudio Input for HDMI

Ik zie totaal geen probleem gezien de bovenstaande specificaties van de GTX 960....
 
Ja omdat ze daarover iets vermelden omtrent freesync en de monitor heeft ook DisplayPort 1.4 en mijn kaart versie 1.2?
 
Displayport werkt gewoon, geen probleem.
Info betreffende de verschillende versies Displayport vindt je hier.

De GTX 960 ondersteunt geen Frresync dus daar merk jij verder niets van.
 
Oké thanks Scrapheap. Maar voor wat is dan die Freesync eigenlijk? Zal ik dan die refreshrate van 100 Hz behalen met mijn huidige kaart?
 
Het is een beeldverwerkingstechniek om tearing en stuttering op je monitor tegen te gaan, net als G-sync.
Info hier.
Wat refreshrate is en wat de zin en onzin daarvan is: klik.
 
Dus als ik bijvb. Netflix kijk op mijn nieuwe monitor met mijn huidige systeem dan kan er stuttering en teering optreden bij snelle acties? Als ik het wil verhelpen moet ik dan TOCH een andere videokaart aanschaffen die Freesync ondersteunt?
 
Nee, waar haal je dat vandaan,...?
Lees je eens iets beter in zodat je weet hoe het 1 en ander in elkaar zit en wat van invloed is op wat...
 
Oke bedankt Scrapheap, zal dus mijn huidige systeem niet wijzigen en gewoon de monitor aanschaffen. En ja Lange Pier, op een ander forum ook bezig; dat mag toch neem ik aan. Ik wil zo veel mogelijk informatie ontvangen van dit alles dus niets mis mee denk ik?
 
Het is een fatsoens-norm en vrij gebruikelijk dat je op een forum in je vraag vermeld dat je je vraag ook op andere fora hebt gesteld, niet meer dan dat.
Onthou dat dus voor de volgende keer, is ook fijn voor degenen die jou van info proberen te voorzien of helpen jouw probleem op te lossen.
Dit omdat je op verschillende fora dus ook verschillende en/of tegenstrijdige adviezen kunt krijgen.
 
Ach oké, was ik niet van bewust en nu dus wel. Zal daar in het vervolg rekening mee houden. In elk geval dank voor alles....
Mvg. Kurt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan