Computer Idee nummer 7 - 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik98

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 sep 2014
Berichten
1.664
Hallo

Ik kocht recent nummer 8 van dit blad vanwege de bekende spreadsheet over de inkomstenbelasting en de uitleg ervan in het blad. Eenmaal in handen bleek er ook deel 2 van een artikel in te staan over het maken van magazines in Scribus. Daar heb ik ooit met twee andere schrijvers een boek over geschreven, dus interesseert me dit artikel. In Computer Idee nummer 7 staat naar ik aanneem het eerste deel met het maken van een voorblad.

Iemand hier die me kan helpen aan dat oude nummer 7? Ik ben nu drie bibliotheken verder zonder succes. Nou dan maar een oproep hier.

groet,

Erik98
 
Al contact opgenomen met de uitgever van Computer Idee?

Tardis
 
Volgens de Faq op de website kan je vorige nrs niet nabestellen.
Proberen kan altijd.

Vraag: Kan ik eerder verschenen nummers nabestellen?
Antwoord: Helaas, dat is niet mogelijk
 
Voor een auteur op hetzelfde onderwerp doet de uitgever Reshift dat vermoedelijk wel als pdf, maar ik gaf de voorkeur aan een oproep hier. Straks eens in de laatste wijkbiblioheek hier in Zoetermeer proberen. Kom ik daar ook eens.

Iemand die me aan dit artikel wil helpen?

groet,

Just
 
Hoi SjonR,

Die webwinkel kende ik niet. Txs, leuk. Qua Computer Idee lopen ze wel lelijk achter, want nummer 9 ligt al op de schappen zag ik.

Iemand die me aan het blad kan helpen of iig dat artikel?

groet,

Just
 
Mocht je eventueel toch een PDF willen dan heb ik die wel:
CID201907.JPG
 
Hoi Edmoor,

Ja heel erg graag! Eh ja, Ik zet hier niet graag mijn email neer. Hoe doen we dat nou?

groet

Just Vecht
 
Ik weet niet of de moderator het toestaat dat bestand hier te plaatsen.
Wellicht dat 'ie dat even wil laten weten?
 
Hoi mensen,

Via Edmoor ben ik inmiddels voorzien. Ed, heel hartelijk dank!

groet,

Erik98
 
dat soort bestanden mogen gerust geplaatst worden. zolang de auteur er maar bij staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan