video in video After Effects

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
650
Goedenavond,


Ik ben bezig met een klein projectje voor mijn opleiding, of dit probeer ik althans. het idee heb ik in mijn hoofd.
Echter is het nog lastiger dan ik dacht.

Ik gebruik Dit filmpje en daarvan dan de 1e 15 seconden.
Nu heb ik het idee om op de plek waar het scherm hangt. mijn eigen gemaakt filmpje te laten zien (welke ik buiten heb gefilmd)

Ik weet vrij weinig van het programma af dus ben puur bezig op zelfkennis.
Ik heb de Tracker functie van het programma al geprobeerd. echter krijg ik hier niet het juiste vlak te pakken en kostte het erg veel tijd wanneer ik een deel hiervan te pakken had, dit zo te bewerken dat het precies overeen kwam. Ik ben verder gaan zoeken op youtube en kwam Mocha tegen.

Daar heb ik dit filmpje bekeken en ben al dusdanig ver gekomen dat ik frame voor frame het juiste vak geselecteerd heb.
Echter haak ik bij 4:40 af bij het filmpje, ik begrijp het tot daar en niet verder.

Kan iemand mij helpen met de vraag om in dit gedeelte dan het filmpje te plaatsen welke ik zelf heb opgenomen? wanneer ik de video afspeel zie ik de lijnen al wel en die lijken overeen te komen met de plek van het tv scherm in het filmpje. echter lukt het maar niet om mijn eigen filmpje daar dan te laten zien.

Alvast heel erg bedankt voor de tijd te nemen om dit uberhaupt te lezen :)

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan