Dag, zoek onderdeel van een dell p1130 monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
557
Dag, zoek onderdeel van een Dell p1130 monitor. Gaat om de printplaat waar de monitor en voeding op aan kan gesloten, inc stekker die naar de beeldbuis gaat. Iemand .......... heel toevallig ?
 
Ik zie dat het een oudje is? Een dikke met achterbuik? ;)

Die heb ik niet nee,maar heb wel een dell monitor 17" te koop. Deze is in hoogte verstelbaar.
 

Bijlagen

  • $_86.JPG
    $_86.JPG
    65,6 KB · Weergaven: 128
Laatst bewerkt:
Hallo

Hier het schema van dit scherm :

https://www.eserviceinfo.com/index.php?what=search2

Een klein beetje technieker die naam waardig moet dit kunnen herstellen.

Jammer genoeg voor u vermeld je niet wat het defekt fenomeen is ...

Mits dit scherm zo'n 14 jaar oud is --> controleren op defekte condensatoren en gescheurde soldeerverbindingen.

P.s.:

Hoort dit hier bij ?? :https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/945962-Een-aan-te-raden-pc-sloper-waaro

Ook bitter weinig info die wordt gegeven ,zelfs als er om wordt gevraagd ...

peter
 
Laatst bewerkt:
Topic opgeschoond.
Mijn advies wees eens een beetje lief en geef eens meer informatie als daar om gevraagd wordt.
 
Andere topic vroeg ik om een winkel voor tweedehands pc/monitor onderdelen , krijg dan vervolgens vragen over het onderdeel, vroeg ik niet om, niet relevant, en dan blèren dat geen antwoord word gegeven, en de meute hier ondersteund je ook nog in die flauwekul. Lekker clubje hier heb ik zo langzaamaan wel door.

Ps En in dit topic, ik zocht niet om te repareren, dat maakt persoon (Ja u) er bij toverslag maar van, maar om onderdeel te vervangen, en naam van monitor en type staan er luid en duidelijk bij. "defect fenomeen"? Doet er niet toe, navragen welk onderdeel precies, had er wel toe gedaan, kan onduidelijk zijn vermeld misschien. Ja, domme vragen bestaan dus wel.

Ajuus.
 
Laatst bewerkt:
dan laten we u maar gaan en doen dit topic op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan