bureaubladachtergrond diavooorstelling zelf plaatjes kiezen ipv een map kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nodakear

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Berichten
184
Hallo,

Bij windows 10 is het me opgevallen dat als je een diavoorstelling van je foto's en/of plaatjes wil maken voor je bureaubladachtergrond, je nu alleen nog maar een map kunt kiezen en niet meer zelf de plaatjes kunt aanvinken zoals in win 7. Daar ik nog wel es wil wisselen van plaatjes is het makkelijker om ze aan en uit te vinken dan steeds een nieuwe map te moeten maken met de juiste plaatjes erin.

Hoe kan ik die functie van plaatjes aanvinken weer aan krijgen in windows 10 want dat vind ik een stuk fijner werken dan mappen maken.
 
Bedankt, dat helpt iig een beetje, jammer dat dit niet permanent in te stellen is als een functie.... Maar voor nu kan het helpen. Heb de juiste command gekopieëerd en in een text bestand gezet zodat ik het altijd bij de hand heb. Miss heeft iemand een idee hoe ik dit als een snelkoppeling op buroblad kan krijgen met het uitvoeren command?
 
Misschien kun je iets met GodMode.

Dat "command" (tekst) begrijp ik niet. Wat is dat dan? Lijkt mij weinig met een command te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Leuk, maar ik kijk er of overheen of ik vind niks met betrekking tot burobladachtergrond instellingen.... Dat was wat ik zocht. Maar dit is ook leuk, kan ik wel gebruiken als ik weer es PCs en laptops installeer op mijn werk. Staat alles mooi in 1 lijst en hoef ik niet door een heel configuratiescherm heen te walsen. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan