• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro om waarde van blad naar blad te schrijven in lege waarden in kolom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo HSV (Harry)

de code werkt perfect, maar wanneer ik bladbeveiliging wil toepassen zodat er enkel in de gele cellen iets kan ingevuld worden krijg ik een foutcode.
Is hier een oplossing voor?

Mvg
Benny
 

Bijlagen

  • Fout na beveiligen.JPG
    Fout na beveiligen.JPG
    88,2 KB · Weergaven: 29
  • Fout na beveiligen2.JPG
    Fout na beveiligen2.JPG
    81,4 KB · Weergaven: 38
Plaats het bestand eens, de anderen op het forum hebben allemaal fouten.

Gelieve met beveiliging maar zonder wachtwoord.
 
Probeer het zo maar eens weer.

Code:
Sheets("Blad oefenmatch").Cells(Rows.Count, IIf(.Column = 3, 4 * Replace(Range("j6"), "Match ", "") - 2, 4 * Replace(Range("j6"), "Match ", ""))).End(xlUp).Offset(1) = .Value
    Unprotect [COLOR=#ff0000]"desnoodshierjewachtwoordtussendedeubbelequotesandersweglaten"[/COLOR]
     .Offset(, IIf(.Column = 3, 10, -12)).Interior.Color = vbYellow
     .Interior.Color = vbRed
     .Borders(xlDiagonalUp).LineStyle = 1
     .Offset(, IIf(.Column = 3, 10, -12)).Borders(xlDiagonalUp).LineStyle = -4142
     Protect  [COLOR=#ff0000]"desnoodshierjewachtwoordtussendedeubbelequotesandersweglaten"[/COLOR]
 End With
 
Hallo HSV (Harry)

sorry, als ik te lastig ben mag je het gerust zeggen.
Met of zonder bladbeveiliging blokkeert het telkens op "value"


Mvg
Benny
 

Bijlagen

  • Fout na beveiligen3.JPG
    Fout na beveiligen3.JPG
    43,6 KB · Weergaven: 40
Er is in je bestand geen blad beveiligd, dus ben ik er van uitgegaan dat je het blad 'oefenmatch' wil beveiligen.
 
@VenA, Zelfs vanaf de foto zal het je op moeten vallen om welk blad het gaat waarvan de beveiliging eraf moet .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan