Website openen via Favorieten (IE11)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeringZH

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2017
Berichten
100
Het volgende probleem kan ik niet oplossen.

Via uitvoeren open ik bv. www.helpmij.nl
De website opent dan gemaximaliseerd en dat is ook wat ik wil.
Nu klik ik rechts en kies aan Favorieten toevoegen.

Na het sluiten kies ik dus de koppeling uit Favorieten en dan gaat het mis.
De site verschijnt wel goed in de breedte, maar de hoogte is nog niet tot de helft.
Slepen naar de juiste maat en Ctrl X ,of Shift X, of Alt F4 het blijft verkeerd openen.
Iemand enig idee??
 
De site verschijnt wel goed in de breedte, maar de hoogte is nog niet tot de helft.
Druk dan op het vierkantje (maximaliseren) > Dan sluiten met Shift ingedrukt en rode kruisje klikken. Vervolgens weer openen.
 
Dit werkt 1 malig. Bij volgende opening en andere site's is het weer niet goed.
 
Maak zelf eens een snelkoppeling op het bureaublad met www.helpmij.nl en volg dan dezelfde procedure.
 
Had ik al geprobeerd, maar nogmaals gedaan, maar nog steeds niet goed. Het is sinds de laatste tijd zo, want eerst was er geen probleem. Ik krijg het idee dat hardware matig een probleem is?
 
Heeft niets met hardware te maken maar alles met de nukken van W10. Kun je bij W10 ook niet de pagina tegen de bovenkant slingeren zoals bij W7?

Maak eens een snelkoppeling in Firefox door i (adresbalk) in het rondje te slepen naar het bureaublad en open dan deze snelkoppeling normaal (default is IE).
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Het ligt inderdaad aan Window. Heb Vivaldi als browser ingesteld en alles werkt perfect.
Bedankt voor de hulp.
 
Maak een eens snelkoppeling aan met dit adres:

"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" https://helpmij.nl/forum/

Is één regel. Natuurlijk naar jouw doel aanpassen.

Probeer het dan eens. Onder Eigenschappen kun je gemaximaliseerd uitvoeren.
 
Wordt inderdaad groot geopend, maar dit werkt dus alleen maar bij het opgegeven adres.
Heb Firefox als standaard ingesteld en de problemen zijn voorbij.

Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan