probleem installatie Office Prof Plus 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nietskeoh

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Berichten
63
hallo

Ik heb op nieuwe pc Office Professional Plus 2016 geinstalleerd (op windows 10); standaard meegeleverde Office is eraf gehaald. Nu kom ik in problemen met de product-activeringscode. Ik zou die moeten invoeren bij bijv. Word via > account > "productcode wijzigen"; als ik die invul verschijnt er een voortgangsschermpje, wat eindeloos blijft lopen. Tegelijk gaat er onderin het scherm een schild-icoontje knipperen. Als ik daarop klik verschijnt de vraag of ik wil toestaan dat deze app wijzigingen aan mijn computer aanbrengt. Zodra ik deze aanklik verdwijnt echter het voortgangsschermpje en kan ik van voren af aan beginnen.
Enig idee hoe ik hier uit kom?

vr.groet
Mark
 
Ik heb op nieuwe pc Office Professional Plus 2016 geinstalleerd.

Nu kom ik in problemen met de product-activeringscode. Ik zou die moeten invoeren bij bijv. Word via > account > "productcode wijzigen";

Dat wil zeggen dat Office Professional Plus 2016 al geactiveerd is op een andere pc, klopt dat?
Afhankelijk van welke versie je hebt. Normaliter mag men een desktop versie alléén op een pc installeren.

Als je Office Professional Plus 2016 nieuw hebt aangeschaft voor de nieuwe pc, wordt men gevraagde de licensie | product-activeringscode ingeven tijdens de installatie.
 
Laatst bewerkt:
Zelf heb ik ook Office Professional Plus 2016 en dat is geïnstalleerd op meerdere computers, dus dat zal het probleem niet zijn.
 
het is een versie verkregen via een universiteit, zij mogen deze verspreiden onder medewerkers. Ik ben een soort vrijwillige medewerker, vandaar dat ik het ook heb gekregen.
vr.groet
Mark
 
Hebben ze daar een Helpdesk, vast toch of niet?
En wat zeggen die..?

Meestal is men wel zuinig op vrijwilligers dus... give it a chance zou ik zeggen...
 
tja, ik was al bang dat het een beetje grijs circuit was. De medewerker had deze office eigenlijk niet mogen leveren aan mij. Nu dus maar overgeschakeld op een ander office-pakket dat wel legaal is.
dank voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan