windows 10 Licentie Code kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dag

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
809
Kwam hier op het forum eens tegen dat je goedkoop online een windows 10 licentie code kon kopen.
Als ik hier op google. Zie ik zo veel bedrijfjes die mij niks zeggen.
Waar kan ik veilig. Een officiele windows home licentie code kopen.

mvg dag
 
ik heb net nog even mijn goedkope (<20 euro) Office 2016 Pro Retail geinstallerd voor de 2e keer op hetzelfde systeem, probleemloos, idem met goedkope Win 10 versies.
De link met code die ik van de levernacier kreeg zag er zo uit
Setup.x86.nl-NL_ProPlusRetail_ABCD-DEF3-AB3R7-ABCDE-ABCD_act_1_.exe
En daarmee kon ik meteen terecht in mijn Hotmail account gebruikt bij de registratie en downloaden en installeren.
De code is dan automatisch bekend, hoef niks te vullen.

Ik heb ooit 2 dure Home versies gekocht maar dat doe ik echt niet meer, de Win10 Home en Pro versies werke al tijden net zo goed als deze Office versie. Maar voor een fractie v/d prijs.
Het zijn geen volume licenties die ik heb Retail...
 
Op de het Consumentenbond forum kwamen dit soort vragen ook voorbij maar dan over goedkope Office versies. En dan zouden zulke codes voor volumelicenties zijn voor bedrijven.... en dat zou formeel volgens de voorwaarden van Microsoft niet mogen.
Dus er zou dus een addertje onder het gras zitten....

Wat ik wel gedaan heb met de aankoop vooraf: Gevraagd aan de verkoper of het een legale consumenten versie is....
Dat zou ik wel doen, anders loop je het risico dat een key serie geblokkeerd kan worden....
Reken technisch zou dit nog steeds uit kunnen... 2x 15 euro betalen is altijd nog heel veel minder dan hier bijvoorbeeld 129 euro betalen...
Maar dat is aan de koper zelf om over te beslissen....
Daar je meestal bij een laptop ook voor bijna niks Windows 10 krijgt (bij een laptop van ca 500 euro zit vast geen Windows 10 van 129 euro op..., die paar euro zit gewoon in de prijs inbegrepen v/ d laptop), heb ik er moreel geen moeite mee om een legale licentie van 15 euro te kopen....
 
Windows 10 Professional OEM - € 9,95, nog nooit gezien dit bedrag.
Als je maar een goeie licentiesleutel krijgt. Ik bedoel als je pc crasht en je moet opnieuw installeren dat de licentiesleutel geldig blijft.
Ik heb het al meegemaakt met ander soort software.
 
Windows 10 Professional OEM - € 9,95....
Reken technisch zou dit nog steeds uit kunnen... 2x 15 euro betalen is altijd nog heel veel minder dan hier bijvoorbeeld 129 euro betalen...
Is zelfs nog beter dan die van mij...... 2x9.95 = 19.90 euro... een misser kan uit... ;)
Als het zwaar crimineel was waren deze bedrijven door Microsoft allang aangepakt.
In grote mate licentie overtrdingen maken met je KvK nummer erbij lijkt een bezoek van Brein allang gewaest was.
Wrs is er een groot grijs gebied en bijv MS vindt het wrs beter dat je een laag bedrag betaalt dan het vrije libre Office massaal neemt....
Want de grote verdiensten zitten toch bij de bedrijven... ben je van kleins af aan MS Office e.d. gewend dan is het vaak ook prettig dat de baas het heeft...
en Win10 geven ze bij de laptops toch al weg en de aantallen laptops worden > dan de desktops.... dus...

Dus waar zouden ze zich druk over maken.... van die illegale a la de vroegere XP DVDs hebben we met de huidige beveiliging onder Win10 geen last meer van...
Dus pakken wat je pakken kan als MS.... de wet van de grote aantallen?
Immers ... wie heeft nu Linux en MacOS: < totaal 10% v/d OS-markt....
 
Laatst bewerkt:
Me windows key die ik gekocht heb werkt mog perfect.
Nu zoek ik ook een code voor office 2010.
De webwinkel waar ik windows 10 kocht.Verkoopt geen office 2010 key.
Weten jullie toevallig ook een web shop voor een office 2010 code?

Mvg dag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan