Media gegevens in Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lewi

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2017
Berichten
33
Goedemiddag!

Vraagje....kan ik het voor elkaar krijgen dat ik al die gegevens in de player. zoals albumnaam e.d. verwijder? Veel teveel informatie voor mijn ogen.
Ik heb in de settings al gekozen voor het NIET zoeken naar informatie bij nieuwe nummers die worden toegevoegd, maar hoe verwijder ik alle andere informatie die er al staat? Ik heb behoefte aan een sortering op naam artiest...naam nummer en meer niet.
Kan dat eigenlijk, ik weet het echt niet hoe ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen. Enige dat ik bedenken kan is de player helemaal legen en opnieuw de muziek importeren, doordat ik het zoeken naar informatie heb disabled hoop ik dan dat ik die informatie niet meer krijg op mijn pc?

Groetjes van Lewi
 
Vergeet die ellende Windows Media Player en gebruik VLC:
https://www.videolan.org/vlc/index.nl.html

Of klik met rechts in je eigen Windows Media Player op de balk waar Titel, Lengte e.d. staat.
Klik dan op Kolommen kiezen en zet uit wat je wilt.
 
Laatst bewerkt:
Lekkertjes zijn jullie! Ik vraag niet om iets nieuws, heb er toch al een hekel aan, al die "nieuwe dingen", wanneer iets werkt, werkt het, ben je er aan gewend...en dan moet het zo nodig worden vernieuwd :( ...maar goed bedoeld, dat geloof ik gelijk. Ik heb er geen zin in. Het ging mij om WMP in Win10.
Maar bedankt voor reageren.
Groet van Lewi
 
Ik heb die classic net even gedownload en zal er morgen even naar kijken, wellicht dank ervoor....groet van ouderwetse Lewi ;)
 
Of klik met rechts op de balk waar Titel, Lengte e.d. staat.
Klik dan op Kolommen kiezen en zet uit wat je niet wilt zien.
 
Beste leden,
Ik heb nu een aantal spelers staan op mijn ASUS Zen...we zullen zien welke het voor mij gaat worden, bedankt voor jullie tips en heb een fijn weekend! Draadje kan wat mij betreft gesloten worden :) Groet van Lewi
 
Sluiten doen we niet hier.
Je kan wel zelf dit draadje op Opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan