Aliassen in outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeffVDB

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Berichten
106
Ik heb bij proximus belgië een mailaccount gekregen, dat ik via imap ingesteld heb in outlook.
Nu heb ik nog 2 aliassen, 1 voor mezelf en 1 voor mijn partner. Hoe kan ik die 2 accounts in outlook zetten zodat ik een mail kan versturen onder mijn naam of dat mijn partner een mail kan versturen vanaf haar naam? In vorige versies van outlook was dat geen probleem. Als ik nu een nieuwe mail open, krijg ik geen keuze om de afzender te kiezen.
Herkent iemand dat probleem?
Alvast bedankt voor de medewerking.
Mvg,

Jeff
 
naast de naam klikken, tenminste bij mij twee pijltjes daarop klikken en ik heb alle mail adressen in beeld.
 
Wat is een alias?
Een alias is een extra e-mailadres dat is gekoppeld aan jou Outlook.com-account. Voor een alias worden hetzelfde postvak, dezelfde lijst met contactpersonen en dezelfde accountinstellingen gebruikt als voor het primaire e-mailadres.
Je kunt met elke alias bij jou outlook.com-account aanmelden, het wachtwoord is hetzelfde.
in Outlook.com kun je meerdere aliassen aan één account koppelen en kun je kiezen vanaf welk e-mail adres je e-mail wilt verzenden.
Bij het maken van alternatieve adressen voor websites of apps die jou wilt registreren, kun je je persoonlijke e-mail adres uit de handen van de markt of hackers houden.
Jou primaire alias wordt het e-mailadres dat wordt weergegeven op jou Microsoft-apparaten. Je kunt je ook aanmelden met een van je andere aliassen.

Slp zcht.....:d
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
het gaat om office 365 en niet outlook.com. In het pakket office zit nu outlook 2016. Dat werkt volgens mij anders dan outlook.com. Je gaat wel degelijk om mijn accounts en niet om mailadressen van vrienden of dergelijke.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan