Hoe afbeelding plaatsen in bb code

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
776
Op dit forum zet ik afbeeldingen middels 'Beheer Bijlagen'.
Nu wil ik een afbeelding zetten op een ander bbforum, maar dat heeft niet die BB-faciliteit maar ondersteunt wel code
.
Zie bijlage.
Zie het afdrukvoorbeeld; wat doet ik niet goed??
 

Bijlagen

  • 2019-04-09.png
    2019-04-09.png
    130,4 KB · Weergaven: 62
Is Dropbox dan een hostingprovider voor het bewaren van afbeeldingen? Ik dacht dat het een cloudopslag is, waar als je een account hebt, wel foto's kunt delen.
 
Weet niet beter dan dat Dropbox een cloud opslag is.
Op dat andere forum, waar de afbeelding niet te zien was, postte iemand: I can't see your dropbox image as it is linked to personal folder not to image share link.
??
 
Precies. Het is een clouddienst en geen hostingprovider. Wat jij wilt kan volgens mij niet. Je moet blijven uploaden of in de handleiding kijken hoe je een link kunt plaatsen waarbij je dan de foto's deelt met iemand (gedeelde map).

Er staat:
Ik kan uw dropbox-afbeelding niet zien omdat deze is gekoppeld aan een persoonlijke map en niet een gedeelde map.

Wil je dat niet en codes gebruiken, dan moet je een hostingprovider zoals ImageShack gebruiken.

Kijk ook even naar deze.
 
Laatst bewerkt:
Jij begrijpt het principe (nog) niet. Het staat wel in de handleiding die jij geeft maar helaas in de onderste alinea > NOTE:

some hosts like dropbox do not allow direct linking to image and in those posts link to images needs to be just copy/pasted as normal text.

Dus
laten de afbeelding niet zien omdat ze geen directe toegang hebben. Je moet een link plaatsen naar de afbeelding. Omdat ik zelf geen Dropbox heb, weet ik niet hoe dat moet, maar dat zou in de handleiding moeten staan.

249-20080222-84c75e.gif
 
Laatst bewerkt:
Klopt, Senso.
Ik had in 1e instantie ook zo'n link geplakt, maar die werkte blijkbaar niet; hoe het precies zit met die al dan niet persoonlijke mappen weet ik niet.
Intussen bedacht ik vroeger imgBB te hebben gebruikt: uploaden en link kopieeren; werkt perfekt; ook op het MM-forum :D.
Thx again.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan