beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sluit hem eens via de UTP kabel aan beneden. En?
 
U heeft cookies gewist op aanraden van de bank, probeer het zelfde met tijdelijke internet bestanden.

Als ik dergelijke fouten heb dan kies ik in de browser voor "Link openen in nieuw tabblad" en verwacht dan dat de pagina's die niet willen of onvolledig waren daar wel verschijnen. Hier verwacht ik veel van. Probeer het eens.

Mijn bank wil niet samenwerken en loopt vast in de procedure met Avast virusscanner geïnstalleerd. Hiervoor moet ik altijd een oudere browser gebruiken. De modus Veilig bankieren schakel ik uit waar dat kan maar dat helpt niet. Avast Secure Browser (iets anders) is trouwens een afgeleide van Chrome. Mijn probleem is uw probleem niet. Ik zeg maar. Het zou kunnen dat er zoiets speelt.
 
Daar zit hij al op..

Dat zou je dus niet uit het antwoord kunnen halen at je op APleman..... dat slaat op het eerder al gesuggereerde woord "wifi"....
Indien je te ver af bent van je router zal je geen signaal krijgen op je pc. en je zal ook HelpmijNl niet kunnen openen.

de router staat net onder mij.Ong. 50 cm van mij af. Dus dat moet lukken. Zo staat hij al jaren

Dus erg verwarrend voor mij, en de anderen moet je hen zelf vragen.....

Verder: heb je een rotte UTP kabel beneden? Is de poort van router rot?
 
Laatst bewerkt:
Nou ,ik ben niet zo,n held in die dingen. Zoveel verstand heb ik er ook niet van. Ik ben blij dat ik net er alles weer op heb staan.Heeft me een hoop geld gekost en wil me weer niet in de problemen brengen
 
Een kabeltje testen door hem te vervangen door een andere lukt nog wel..... ? ;)
 
Het heeft je een hoop geld gekost en de servicemonteur kon het probleem niet oplossen. Geef nog eens aan wat het probleem nu is. Is alles opnieuw geïnstalleerd? Nog omgeleid?
 
Het probleem is nu..Ik log in op de Rabobank geef mijn bankrekeningnummer en mijn pasnummer en vervolgens moet er een kleurcode zichtbaar zijn(een soort vierkante postzegel),maar die zie ik niet. Dan moet je met je scanner de code scannen om een inlogcode te krijgen.De pc heeft een servicebeurt gehad om dit probleem te verhelpen en de monteur is ook een poos bezig geweest,maar kwam er ook niet uit.De pc boven die doet het wel. Ik ga straks een nieuwe kabel halen . Niet geschoten is altijd mis.
 
Laatst bewerkt:
Kijk ook eens naar de verschillen tussen jouw en jouw zoons pc.
 
Ja,daar zat geen beveiliging op.Maar die hebben we er hier ook afgehaald en geprobeerd,maar het blijft hetzelfde.Ik ga dadelijk een nieuw kabeltje halen. Proberen we dat nog een keer..Er zit een nieuwe virusscanner op ESET en firewall is ook verbonden dus.....En het gekke is ik heb ook Regiobank en met het inloggen heb ik geen problemen..Op de zelfde PC
 
Laatst bewerkt:
Erg vreemd allemaal. Blijft de vraag wat heeft die monteur dan gedaan. Jij schrijft: Ik heb het probleem al gedeeltelijk opgelost .Ik heb systeemherstel gedaan en ik moet zeggen het probleem met de Rabobank is opgelost. Dus met andere woorden er is later een programma, extensie of add-on geïnstalleerd die de zaak verpest. Heb je andere browsers geprobeerd?

Je firewall of adblocker keurt webpagina’s van de Rabobank niet goed.
Je webbrowser accepteert geen cookies.
Je webbrowser is te oud.
Je hebt je telefoon of tablet niet geregistreerd bij de Rabobank.
Is de bankpas geactiveerd?

Deze nagekeken?
 
Laatst bewerkt:
Toen ik zei dat het probleem gedeeltelijk opgelost was,dat was toen ik systeemherstel gedaan had. Toen heeft hij de hele rotzooi er af gegooid. En toen deed hij het wel. Maar hij had ook office en de beveiliging er af gegooid.
 
Het probleem met de Rabobank was opgelost staat er! Alles er af gegooid en toen deed hij het wel? Dus toen werkte het met de Rabobank wel?

Dat je een probleem hebt, is duidelijk. Echter het kan aan mij liggen maar ik raak het overzicht kwijt. Problemen oplossen is een kwestie van uitsluiten. Er zijn door mensen in deze topic heel veel zaken aangedragen en veel antwoorden ontbreken.

Vraag me af als een monteur dat al niet kan oplossen...
 
Ja,maar wat moet ik anders.Als ik steeds die monteur laat komen,ben ik nog meer geld kwijt,als dat de computer gekost heeft. Ik probeer van alles om het probleem te verhelpen.Ik heb net ook de beeldschermen verwisselt,maar ook dat hielp niet .Dus ik zoek maar verder. Bedankt voor de info
 
Nu nog eens een andere muis proberen:d. grapje
Kon het niet laten.
 
Het probleem is gedeeltelijk opgelost. Alweer ja. Ik log in op de Rabobank met bankrekeningnummer en pasnummer. Dan krijg ik de melding van "scan deze kleurcode met uw Raboscanner ". Dan ga ik met het pijltje terug naar de vorige pagina,dan wachten tot het zoeken klaar is en dan weer met het pijltje naar volgende pagina en dan is daar de kleurcode. Het is een beetje omslachtig en dus ga ik uitzoeken hoe dit anders kan. Dus ik ben nog niet helemaal tevreden
 
Misschien ben ik de enigste in Nederland,maar ik heb geen smartphone. Dus lekker rustig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan