beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet daarvoor niet verantwoorden.
Heb je de video's al bekeken.
Een beetje zelf googelen kan ook geen kwaad.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat alleen om het gebied met de code, dan zou je moeten vragen welk besturingselement daarvoor gebruikt wordt.

Bij ActiveX bijvoorbeeld verdwijnt die functie als het beveiligingsniveau te hoog gezet wordt. https://www.pcleek.com/nieuws-info-c/pcleek-informeert-u/1367-wat-zijn-activex-besturingselementen

Ik denk ook aan .NET Framework waarvan de computer niet een geschikte versie heeft maar heeft het bankier programma een installatie programma wat dit controleert? Dan dat opnieuw uitvoeren. Trad het probleem na een bepaalde datum op dan misschien een systeemherstelpunt.

Updates voor browser en Windows binnenhalen.
 
Kijk ook eens naar de verschillen tussen jouw en jouw zoons pc.
Ik heb dit vergelijk nog niet gezien. Je hebt een werkend en niet werkend systeem thuis.
Heb je die van je zoon beneden al getest dat is het eenvoudigste, doet ie het niet dat zit het in jouw kabel of modem aansluiting iig in die hoek.
Doet is het wel... zit het in jouw pc.
Probeer dan alles op beide pc's gelijk te krijgen.
Dus loop alles na wat er draait, zie ook de services die er draaien op de achtergrond.
Google is echt your friend en als je daar echt niet uitkomt beschrijf je hier wat je gedaan hebt en waar je vast loopt.
Succes.
 
Het probleem is gedeeltelijk opgelost. Het is een beetje omslachtig en dus ga ik uitzoeken hoe dit anders kan. Dus ik ben nog niet helemaal tevreden
Je kan nog niet helemaal overweg met dit nieuw toestelletje van de bank denk ik. Als je niet op de juiste manier doet zal je ook niet kunnen inloggen. En volgens mij is er niets aan de hand met je pc.
Koppie koppie en een beetje oefenen.

Dit gebruikte je vroeger:
rabobank-inloggen-1024x1013[1].jpg

en overgestapt naar dit:

afb-p-rabo-scanner-inloggen-instructie_29837555[1].jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijnheer,ik heb een bedrijf. Dus dan weet ik denk ik wel hoe ik hier mee moet omgaan. kijk eens goed naar het plaatje..!! Ik krijg 1 en 2 wel ,maar geen kleurcode rechtstreeks. Ik heb nou een handeling gevonden waardoor ik het wel krijg.
 
Mijnheer,ik heb een bedrijf.
Ik ben toch bezig tegen de persoon die geen smartphone heeft?

kijk eens goed naar het plaatje..!! 1 en 2
Ik denk dat gij eens goed naar de plaatjes moet kijken. Het zijn twee verschillende toestellen. Elk een ander manier om in te loggen.
Je hebt hier al een heleboel tips gekregen van mensen hier die met u het menen, om een oplossing te vinden. Hoe reageer je daarop????????
Ik ken niet veel van computer zegt U.
Mijnheer zit in de kleerkast. Zeg maar APleman. Doe dan verder met je handeling.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de handelingen van de apostelen ook gevonden. Duidelijk is dat klanten van de Rabobank voldoende tijd moeten hebben om alle handelingen uit te voeren.
1. rekeningnummer invoeren
2. pasnummer invoeren
3. pincode invoeren
4. kleurcode scannen
5. code invoeren
6. inloggen
Als er dan het minste of geringste fout gaat heb je er een dagtaak aan! Daar gaat deze topic over!
 
Hier zeven dagen:d


Dit ook nog:
1. rekeningnummer invoeren
2. pasnummer invoeren
en Onthouden aanvinken.
Dat zijn er al 2 minder de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan